Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Har hørt at gravide har stor risiko for å få blodpropp i forbindelse med flyreise. Skal til Kypros på mandag å blir i to uker, men er litt bekymret da. Hørte Katrine Sørland mistet tvillinger under en fly reise. Men kan fosteret ta skade av den tynne luften i flye? Er 5 mnd på vei.
Gjest Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Kjøp deg et par støttetrømper og beveg deg rundt når du kan. Vært i syden både en og to ganger i hvert svangerskap. Fint avbrekk :-) Sist var jeg 32 uker og reiste til Kypros. Kos deg!
Guba *mamma07+09+12?* Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Legen min sa at flyreisen ikke var noe å bekymre seg over! Jeg har akkurat vært i Kroatia og merket ingenting. Men prøv å beveg deg litt, så du holder sirkulasjonen i gang. God ferie:)
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 24. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2006 Takk takk, litt mindre bekymra nå
*Lucia* Skrevet 24. august 2006 #5 Skrevet 24. august 2006 Støttestrømper, masse vann og ekstra mat. Ikke noe problem. Jeg var på en 14 timers flytur. Gikk fint! God tur! :-)
Bellen Skrevet 24. august 2006 #6 Skrevet 24. august 2006 Hei:) Har vært ute og flydd flere ganger, senest for litt over en uke siden (er nå i uke 20), og har ikke hatt noen problemer. Kan nok være lurt å ta noen forhåndsregler ved å sørge for at du reiser deg og går litt rundt (en tur på toalettet f.eks), drikke mye og evt. støttestrømper. God tur!
Gjest Skrevet 24. august 2006 #7 Skrevet 24. august 2006 Min jm syntes det var så flott at vi skulle reise på sydentur nå. mente at et sånt avbrekk burde vi alle unne oss ;O) Vi reiser om 3-4 dager, og skal være borte to uker. Kommer hjem igjen når jeg er 30-31 uker ca. Regner med det går fint. er som de andre sier viktig å bevege seg, og drikke og spise! God tur da!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå