Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 24. august 2006 #1 Del Skrevet 24. august 2006 Var på innvendig UL på mandag, og hadde enda ikke fått positiv test. Var altså 3+5 på vei, men legen sa at "HER VAR DET TOMT".... Spurte om han kunne se om mensen var rundt hjørnet. Da svarte han: neeei, er ikke så mye slim der inne enda. Rotinga der inne gjorde at det kom litt blod, så da sa han kjapt at her var mensen underveis. Men der tok han feil gitt Er altså ikke mulig å se spira si så tidlig som 3+5! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 25. august 2006 #2 Del Skrevet 25. august 2006 Det er det ikke, det er omtrent ingenting der inne når man bare er 3+5. Eller...om du er gravid ER det jo noe der, men det er så lite at de ikke kan se det. Kan vel ikke se noe ordentlig før man er ca seks uker eller noe tenker jeg... Det er jo enda noen uker igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkVissVass Skrevet 25. august 2006 #3 Del Skrevet 25. august 2006 jeg fikk beskjed om at det var tomt da jeg var nesten 5 uker på vei og sendt hjem med beskjed om at jeg hadde spontanabortert. nå er jeg 2 mnd på vei og har sett det bankende hjertet. Men jeg skjønte deg ikke helt, siden du sier "der tok han feil gitt" betyr det at du har fått positiv test senere nå? Hvorfor var du på ul så tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 25. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 25. august 2006 Ble kanskje et litt rotete innlegg På mandag da jeg var på UL, så var jeg 3+5 på vei UTEN å vite det enda! UL-timen ble bestemt allerede i juni. Har brukt litt tid på å bli gravid, så jeg hadde denne timen for å sjekke at alt ser ut som det skal der nede. Og det gjorde det jo, men spira var visst for liten til å bli oppdaget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaDilla Skrevet 25. august 2006 #5 Del Skrevet 25. august 2006 Det er vanskelig å fange opp bilde av noe embryo før hjertet begynner å slå. Jeg var inne i uke 8, og da gikk det veldig godt an å se at noe levde, men det så bare ut som en bønne Tviler på innvendig ul viser noe før seint uti uke 6. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå