Lille skatt *38 uker* Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Var på UL i dag, og det var ikke mye liv å se. 8+0. Trist, men mest tomt. Skal på sykehuset for utskraping i morgen. Utrolig kjipt å skulle begynne på nytt. Aldri har dagene og ukene gått så sakte som når man prøver å bli gravid eller akkurat har blitt det...
Lone35 =0) Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Hei harepus Kjenner ikke nicket ditt men ønsker deg velkommen tilbake til forumet. Trist å høre din historie. Ønsker deg lykke til neste gang. :-)
*Milla74* Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Uff, det var trist, Harepus. Det er liksom ikke så lett å si noen trøstens ord heller. Ønsker deg bare lykke til videre jeg. *trøsteklem*
~Maja Mor~ Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 *Trøsteklem* Håper du snart kan ta første buss til 1 tri!!
Alba44 Skrevet 24. august 2006 #5 Skrevet 24. august 2006 Veldig trist å høre.... Mange varme tanker og masse gode ønsker for fremtiden til deg ) Trøsteklem fra meg.
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 24. august 2006 #7 Skrevet 24. august 2006 Huff, dette var trist! Håper det klaffer igjen fort!!!
Gull i magen:-) Skrevet 24. august 2006 #8 Skrevet 24. august 2006 Huff det var trist å høre... Vet akkurat hvordan du har det, det samme skjedde meg.. Kjempe vondt. *trøsteklem*
kirsty*2barnsmamma Skrevet 24. august 2006 #9 Skrevet 24. august 2006 Uff så trist da :-( Sender deg en stooor trøsteklem!!! Håper du får klaff igjen raskt! Vil anbefale deg en side som hjalp meg mye da jeg mista, den svarte på alle spm som andre sider og leger ikke gjorde, også på følelsesmessige plan samt fysiske... http://www.pregnancyloss.info/
*We68* Skrevet 24. august 2006 #10 Skrevet 24. august 2006 veldig trist å høre. det er ikke stort man kan si.... klem og gode tanker sendes over
Lille skatt *38 uker* Skrevet 26. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 26. august 2006 Tusen takk for alle trøstende ord! Det varmer utrolig mye! Nå har det gått et døgn siden jeg var på Ullevål, og jeg føler meg mye bedre allerede. Gleder meg til å begynne prøvingen om 14 dager Og de neste 14 dagene skal jeg bruke på å drikke rødvin og treffe venner jeg har unngått siden jeg ble gravid. Det gleder jeg meg til!
Smilje med gull i magen Skrevet 26. august 2006 #12 Skrevet 26. august 2006 Hei Trist å høre, men godt å høre at du klarer å se framover! Det er jo det beste vi kan gjøre da . Og vi er tross alt heldige- når det nå skjer... at vi ikke var kommet lenger (selv om det gjør vondt fordet...)... Jeg får ekstra- ordentlig ondt inni meg når jeg hører om de som mister etter at de har begynt å kjenne liv... Kjenner deg igjen fra april-klubben... Leit at det er så mange av oss som har måttet melde oss ut den siste uka... Men vi får satse sammen på sommerbabyer da!!! Stooor klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå