Gå til innhold

Da rykker jeg tilbake til start...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL i dag, og det var ikke mye liv å se. 8+0. Trist, men mest tomt. Skal på sykehuset for utskraping i morgen. Utrolig kjipt å skulle begynne på nytt. Aldri har dagene og ukene gått så sakte som når man prøver å bli gravid eller akkurat har blitt det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei harepus

Kjenner ikke nicket ditt men ønsker deg velkommen tilbake til forumet. Trist å høre din historie. Ønsker deg lykke til neste gang. :-)

Skrevet

Uff, det var trist, Harepus.

Det er liksom ikke så lett å si noen trøstens ord heller.

Ønsker deg bare lykke til videre jeg.

*trøsteklem*

Skrevet

*Trøsteklem*

Håper du snart kan ta første buss til 1 tri!!

Skrevet

Veldig trist å høre....

Mange varme tanker og masse gode ønsker for fremtiden til deg :o)

Trøsteklem fra meg.

Skrevet

Huff, dette var trist!

Håper det klaffer igjen fort!!!

Skrevet

Huff det var trist å høre...

Vet akkurat hvordan du har det, det samme skjedde meg.. Kjempe vondt.

*trøsteklem*

Skrevet

Uff så trist da :-( Sender deg en stooor trøsteklem!!! Håper du får klaff igjen raskt!

Vil anbefale deg en side som hjalp meg mye da jeg mista, den svarte på alle spm som andre sider og leger ikke gjorde, også på følelsesmessige plan samt fysiske...

http://www.pregnancyloss.info/

Skrevet

veldig trist å høre. det er ikke stort man kan si....

klem og gode tanker sendes over

Skrevet

Tusen takk for alle trøstende ord! Det varmer utrolig mye!

Nå har det gått et døgn siden jeg var på Ullevål, og jeg føler meg mye bedre allerede. Gleder meg til å begynne prøvingen om 14 dager :) Og de neste 14 dagene skal jeg bruke på å drikke rødvin og treffe venner jeg har unngått siden jeg ble gravid. Det gleder jeg meg til!

Skrevet

Hei :) Trist å høre, men godt å høre at du klarer å se framover! Det er jo det beste vi kan gjøre da ;). Og vi er tross alt heldige- når det nå skjer... at vi ikke var kommet lenger (selv om det gjør vondt fordet...)... Jeg får ekstra- ordentlig ondt inni meg når jeg hører om de som mister etter at de har begynt å kjenne liv...

Kjenner deg igjen fra april-klubben... Leit at det er så mange av oss som har måttet melde oss ut den siste uka... Men vi får satse sammen på sommerbabyer da!!!

Stooor klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...