Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Min kjære datter er snart 8 år. Vi skal få henne utredet da vi tror hun kan ha adhd. Hun veldig hyper, klarer ikke å sitte stille. Ukonsentrert/konsentrasjonsvansker, men konsentrerer seg veldig når hun spiller dataspill. Kommer ofte i konflikt med andre barn. hun kan lese, men hopper veldig over ord og leser fort. Søler mye når hun spiser. Sliter litt med motorikken ( for eksempel knyte skolisser eller knyte glidelåsen). Blir veldig fort sint, og takler dårlig det å få nei til svar. Hun kan også virke veldig pågående. Vanskelig på skolen, Synes hun har alle symptomene?, men barn er jo forskjellig. Takknemlig for svar.
Dr. Fritz Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Nytt ordtak: Som man utredes på bup får man svar. Blir ikke rett av noen å spekulere rundt den saken. Hun kan sikkert ha det for alt jeg veit. Vent på svaret du.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Høres for meg ut som en helt normal 8 åring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå