Gå til innhold

smerter korsryggen når jeg står lenge, andre??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva kan dette tyde på ? jeg jobber i klesbutikk så dagene blir ofte lange på et hardt golv, har merket det de siste ukene, emn er bare 11+6... Andre som har problemer med ryggen allerede?? og evnt hva kommer det av?

 

irriterende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har det og slik. Jobber og mye ståede på harde gulv. blir litt springing frem og til bake og løfting. begynte vel å kjenne det før jeg testet positivt(så fikk det vel med en gang jeg ble gravid)

 

Jeg har funne ut at d er bedre de dagene jeg har hatt på meg gode sko, så det er nok veldig viktig:) kanskje høre emd sjefen om du kan få en liten stol så du kan sette deg ned når det ikke er kunder der, h*n er vel interesert i ha deg i jobb så lenge så mulig, så det må vel være mulig å ordne;)

 

Spurte jordmor siri inne på gullsmokken ekspertsvar hva det kunne komme av, og ho mente at hormoner kunne spille mye inn... (siden jeg var kommet så kort i svangerskapet) så jeg håper det blir beddre når kroppen får vent seg til hormonene;) (kanksje litt optimistisk, men slik er jo bare jeg da;))

 

hvor langt er du på vei?? jeg er 8+2:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 11+2. og har hatt det slik i amnge uker allerede... ser ikke som som jeg får noen form for bedring:(

jeg har hørt ang stol, og får ikke det! Hun sier at det værste hun ser er folk som sitter i butikken... så, får bare holde ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

teit med stol da.. greit at d ikke ser så bra ut.. men da hadde ho jo muligens sluppet at du ble sykemeldt med det første da... men er jo ikke alle som tenker slik...

 

Du får invistere i noen gode sko d hjelper iallefall for meg, og så sniker jeg meg til å sette meg ned i ny og ne;) (men er ikke så ofte d er tid til det da.. ikke hver dag ialelfall;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass godt på dere selv, i alle fall! Jeg begynte slik sist, og endte opp med å finne ut at det var starten på bekkenløsning. Ja, den KAN komme så tidlig. Denne gangen kjente jeg bekkensmerter allerede i uke 3!!! Altså før jeg skulle hatt mensen... Det ble aldri kjempeille (unngikk krykker og slikt), men det var vondt. Å sitte litt på jobb nå burde være bedre for sjefen enn tidlig sykmelding i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...