Gå til innhold

Ja da ligger Amalie på eget rom for første gang... (samme som skravlesiden)

Anbefalte innlegg

Og jeg må jo si det er med blandede følelser....

Det er sikkert verst for meg, det har vært så trygt å ha henne i vogga rett ved siden av meg ;)

Men men det kan vel være at det blir bedre søvn får både oss og henne :)

Fortsetter under...

Håper det går greit for dee alle tre at Amalie ligger på eget rom.

Vet at hun har sovet natten gjennom fra ganske tidlig, men vil anta at du vil bli trygg på at det går bra med henne selv om hun ikke ligger ved siden av deg i vogga si.

Her har Eline ligget på eget rom siden vi kom fra sykehuset og det har vært det lureste vi har gjort.

Åh! Du er heldig hvis du greier det! Min er 8 mnd og har eget rom, men jeg klarer ikke å flytte ham inn der. Selv om vi sikkert hadde sovet bedre begge to. Er så avhengig av å ha ham hos meg! :o)

Annonse

Ja jeg har slitt litt med å få gjort det, men nå er det gjort og hun sover som en stein, det spørs bare hvordan min søvn blir =)

Hadde vi hatt større soverom sånn at senga hennes hadde fått plass så hadde jeg nok ikke vilt legge henne på eget rom enda ;)

Selv om jeg vet at det er det beste for oss alle tre =)

Hos oss har hun ligget på eget rom i 4 mnd, er nå 8 mnd.. Jeg sov kjempedårlig den første uka, men etter det sover vi alle 3 mye bedre... sove hvertfall voldsomt dårlig når me igjen skal dele rom på turer og slik...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...