CiljaS Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Da har vi vært på Nøtterøyklinikken i dag på 3D! Anbefaler den klinikken på det sterkeste! Vi ble kjempegodt tatt i mot av legen. Han gikk igjennom alle vitale organer, konstanterte at alt så normalt ut og så tittet vi med undring og tårer i øynene på den lille sønnen vår. Nesa, øynene, munnen, de små hendene som knyttet seg under haka eller opp mot ansiktet, fingrene som spriket. Herregud for en fin opplevelse... Legen sa at han var meget pen og sååå fotogen (smiler stolt!), han viste seg hele tiden fra sin beste side, ler. Vi fikk 11 kjempefine bilder og dvd film av hele undersøkelsen. Den tror jeg ikke vi får sett oss mett på. Vår UL termin fra uke 19 på Ullevål sa termin 3 des. Legen i dag mente termin var 25 november ut i fra mål og størrelsen, sønnen vår var 987 gram. Dette stemmer også mer overens med min menstruasjon og hva jeg har opplevd i svangerskapet, men vi forholder oss til hovedultralyden, har vel ikke noe valg heller... Uansett, han kommer når han kommer! Var fortsatt ingen tvil om at det var en gutt, penis og pung vistes veldig tydelig (for legen i såfall, hehe). Vel, vi sitter nå her stolte som få og smiler fra øre til øre. Føler at vi har fått et lite snikpreview av gutten som snart skal fødes.. Utrolig hvor godt en ser trekkene. Lik far! Åh, for en herlig dag!
CiljaS Skrevet 24. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 24. august 2006 Glemte å nevne at jeg har lagt ut et 3D bilde under nicket mitt for de som vil se
Ma&Ae Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Nå gleder jeg meg ennå mer etter å ha lest det du skriver!! Hvilken uke er du i?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Så spennende:) Gleder meg til mandagen, da skal vi på Nøtterøy for 3D. Har vært der noen ganger tidligere, med dette svangerskapet og med dattera vår som nå er tre år. Kjempe fint bilde du fikk, så klart og tydlig! Vi har fått vite to ganger at vi får jente, så vi får se om det stemmer:)
CiljaS Skrevet 24. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2006 Heisann! Skal være i uke 25 + 5, men legen i dag mener vi er 8 dager lengre, så da er det jo fullgåtte 27 uker... Er nå uansett ca deromkring! Ja, gled deg, noe så fantastisk! Den lille gjespet og så ut som han tygde! Smiler.
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 24. august 2006 #7 Skrevet 24. august 2006 Så utrolig gøy! Kjempefine bilder! Må få bestilt meg en time der jeg også! Klem
CiljaS Skrevet 24. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 24. august 2006 Ja gjør det! Du kommer virkelig ikke til å angre, god klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå