Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Jeg har normalt sykluser på 27-28 dager. Nå er jeg på dag 21 og da jeg var på do i sta var det blod på papiret. Dette skjønner jeg ikke! Hvorfor???
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Når hadde du el? Kan jo være festeblødning!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Er ikke helt sikker når jeg hadde el. Er ikke festeblødning veldig uvanlig egentlig?
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 vet ikke hvor vanlig det er jeg, men det kan jo forekomme.. å da ca 7-8 dager etter el! Men det er vel bare et blodspor i trusa, tror jeg! Ikke mye hvertfall!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #5 Skrevet 24. august 2006 Hvis du er veldig stresset så kan det forekomme småblödninger eller at mensen kommer tidligere...det hender noen ganger at tanta kommer tidligere på besök.. Eller kan det väre festeblödning Har du noen andre symptomer?
Erle85 Skrevet 24. august 2006 #6 Skrevet 24. august 2006 festeblødninger... er ikke det bare noen dråper med ferkst blod? tanta min kom en uke tidligere en forventet for en stund siden, så kan jo være henne som kom litt tidligere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå