kaos83 Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 hei jeg har en eks kjærste som jeg bryr meg veldig om.. er ikke forelsket men ja altså jeg vet ikke hva jeg føler! Jeg føler at han er i nærheten uten at han er det osv... jeg bekymrer meg mye for han da han er blitt rusmissbruker. Noen somhar lyst å hjelpe meg å få klarhet i følesene mine. evt hans? Jeg føler nesten at det er sjebnen eller noe sånt. klarer ikke forklare det bedre...
nattinatt Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Hallo Kven gjorde det slutt?Var det du?Føler du litt synd på han,medynk?Ikkje så rart når han er blitt rusmisbruker.Men som absolutt ikkje er din feil.At han er blitt det,meiner eg.Er livet ditt litt tungt for tida,fordi du tenker så mykje på han?Får opp det nemlig.Men han går nok sin vei,med det livet han har valgt.Trur ikkje det er så lett å hjelpe han med å snu no.Eg trur du berre må gå videre i livet,og prøve å komme over han eg vennen.Han vil ikkje gjer livet ditt noko godt.Og du må tenke på deg.Så ikkje ditt liv går til grunne.Men eg trur dine følelser er mest medynk,og at du synest synd på han som du har vore ilag med.Det henger alltid eit lite bånd mellom ein sjølv,og den ein har vore liag med.Det gjeld for oss alle.Du får ta det valget som du sjølv vil,sjølvsagt,men eg trur det er det beste å gå videre.Ønsker deg masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå