beatek-t Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Har gått til Homeopat siden i vår. Hun vet ikke om hun får d til sier hun...Men jeg håper d, så lillejenta slipper å få narkose - legen vil gjerne ta mandlene hennes, men d har jeg ikke så lyst til...Hva tror du? klæm! beatek-t
nattinatt Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Nett blande meg inn her..Eldstejenta mi vart som ny etter mandlene var vekke.Litt svekka første tida etter inngrepet,men etter det har ho omtrent aldri vore sjuk lenger.No kunne ho tenkt seg det av og til...Sluppe skulen somme gonger..he he.
beatek-t Skrevet 24. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2006 jenta mi er bare 2 år...d r jo litt risikabelt med narkosen... Kan du "se" noe i forhold til dette? Takk:)
tusse 77 Skrevet 24. august 2006 #6 Skrevet 24. august 2006 Dattren min ble lagt i narkose en uke etter hun ble to år. Fikk fjernet mandler og lagt inn dren. Det gikk kjempe fint. Har ikke vært syk siden.
beatek-t Skrevet 25. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 25. august 2006 var du ikke nervørs - har hørt at de kan bli hjerneskadet....? Kanskje jeg bare må ta den avgjørelsen jeg oxo....
tusse 77 Skrevet 25. august 2006 #8 Skrevet 25. august 2006 Jo jeg var veldig nervøs, men det var vært det da jeg ser hvor frisk hun er idag. Hørte ikke om noen fare for hjerneskade da hun skulle gjøre det. Så det går nok bra!!!!
beatek-t Skrevet 25. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 25. august 2006 takk for støtten! D trenger jeg, r litt nervøs for å ta avgjørelsen, sjø...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå