Gjest Skrevet 24. august 2006 #1 Del Skrevet 24. august 2006 Ole Mathias Malin Elisabeth Mette Julie Emilie Mia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til Isak Skrevet 24. august 2006 #2 Del Skrevet 24. august 2006 Synes kanskje ola mathias klinger bedre i mine ører. Og ville vel kanskje hatt mari elisabeth istedet for malin elisabeth - det blir liksom så tunkt. Mette Julie er også for tungt synes jeg. Ellers er de to resterende navnene veldig pene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #3 Del Skrevet 24. august 2006 Mia er nydelig, det heter tulla mi som er vedens beste. Emilie er fint også, de andre syntes jeg ble litt for tunge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #4 Del Skrevet 24. august 2006 Ole Mathias --> Fint hvis du vil ha et gammeldags navn Malin Elisabeth --> Fint dette også Mette Julie --> Syns dette ble litt "tungt" kanskje? Emilie --> NYYYYYDELIG! Mia --> Veldig kort og greit, men hva med et mellomnavn i tillegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpiseLise Skrevet 24. august 2006 #5 Del Skrevet 24. august 2006 Ole Mathias - Synes ikke det er for tungt, det er helt ok Malin Elisabeth - Synes heller ikke dette er for tungt, også helt ok Mette Julie - Her er det noe som skurrer, synes jeg. Klinger liksom ikke så bra! Emilie - Pent Mia - Kjempefint:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elly belly Skrevet 25. august 2006 #6 Del Skrevet 25. august 2006 Ingen av dobbeltnavnene du satte opp klinget bra synes jeg. Ingen av dem var noen av mine favoritter, men smaken er så forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå