Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #1 Del Skrevet 24. august 2006 Skjønner ikke helt det med uker. Idag er jeg 9+2, men det står at jeg er i min 10.uke og at barnet er i sin 8.uke. Så om noen spør meg hvor lang jeg er på vei, svarer jeg da 9 uker eller 10 uker? Eller at jeg er i den tiende uka?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffeplante Skrevet 24. august 2006 #2 Del Skrevet 24. august 2006 du har fullgått 9 uker og er dermed i din 10.uke.Det vil si 2 dager ut i uke 10 men ikke fullgått 10 uker enda.Babyen er i uke 8 fordi eggløsningen er 2 uker etter første dag i siste mensen.Altså 2 uker mindre enn det svangerskapet regnes som starten.Ble du klokere nå??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #3 Del Skrevet 24. august 2006 Så om noen spør (som ingen kommer til å gjøre, da ingen vet det ennå, hehe), så sier jeg at jeg er i uke 10? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. august 2006 #4 Del Skrevet 24. august 2006 da ville jeg sagt at jeg er i uke 9, eventuelt i den 10. uka. Er ikke lett dette, blir vel samme prinsippet som at 1900-tallet er det samme som det 20.århundre hvis du skjønner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #5 Del Skrevet 24. august 2006 Hvis noen spør så sier du enten at du er i uke 10, eller at du er 9 uker på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå