Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere testet dette?

Jeg lurer på å prøve, hvor lenge før termin skal man begynne, og hvor ofte går man?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke prøvd enda, men har time i morgen.

Jeg er 4 dager over termin, og vi satser på at dette skal sette fortgang på det hele.

Vet ikke helt fra når det blir anbefalt, men er nok når det nærmer seg termin..2 uker før kanskje..Noen andre som sikkert vet dette:)

Men vet at på noen så fungerer det med en time og med andre må det mange timer til..

Skrevet

Man kan begynne litt forsiktig fra uke 35, men har skjønt at de fleste begynner fra uke 38, en gang i uken.

Skrevet

Jeg ringte å bestilte time i går,å da sa han at man ikke skulle begynne med akupunktur før man var kommet i uke 37 så da satte han meg opp i neste uke.

En eller to gang i uka bør man gå...

Skrevet

Jeg har startet denne uken og er 38+1. Hun som setter nålene ville ikke starte før siden det kan sette igang fødselen. Skal gå to-tre ganger i uken - hva gjør man ikke for å få ut pjokken. Hadde vært greit å slippe overtid =)

Men det er jo ikke alle det hjelper på da!!!!

Skrevet

neon som vet hva det koster for en time med akupunktur behanding???

Skrevet

300 kr betaler jeg.

Skrevet

Hei hei!

Jeg fikk satt modningsnåler gratis på st olavs i forrige svangerskap. Var innom for å sjekke om det var noe på gang pga masrier. Det var lukket og låst:-) Og siden det bare var 5 dager til termin fikk jeg tilbudet.

Jeg fødte 3 dager etter, og de hadde virkelig satt fart i sakene!! Før nålene var det ingen åpning og umodent. 3 dager etter var det 3-5 cm åpning etter 1 og1/2 time i fødsel!!!

Skrevet

Jeg går inn i uke 40 i morra, og skal til modningsakupunktur for 3. gang. Startet etter 37 fullgåtte uker som ble anbefalt. Akupunktøren ville bare sette nåler 1 gang pr uke i starten, men nå når det nærmer seg termin skal jeg få to ganger i uken.

Skrevet

er d engansbetaling da eller må man betale for hver gang?? 300kr ??

Skrevet

300 kr for hver gang hos akupunktør.

Hvis jeg går over tiden, får jeg det imidlertid gratis hver tredje dag på ABC-klinikken, hvor jeg skal føde. Hvis vannet går uten at riene kommer i gang, prøver de også å sette i gang riene ved hjelp av modningsakupunktur.

Skrevet

Noen som kan anbefale et sted der de har modningsakupunktur? Helst Bærum eller ev. Oslo.

Skrevet

Kan få det av jordmor jeg etter som jeg har skjønt.. bor i MOss da..

Men her har de et forsknings prosjekt på gang for å kartlegge om det virkelig fungerer.. så jeg må trekke lapp liksom.. er jeg heldig får jeg akupunktur da.. det er jo det jeg vil;)

Skrevet

Koster stort sett 300 kr pr gang. Jeg har hatt tre behandlinger den siste halvannen uke. Er nå to dager over terminen og har egentlig ikke merket noenting. Men det skal jo være med å gi en lettere åpningsfase også da, så noe er det vel forhåpentlig verd :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...