Gå til innhold

Idag fikk vi tøflene fra Robeez...

Anbefalte innlegg

Og gjett om jeg er fornøyd!!! :)

Skikkelig gode tøfler, sitter som støpt på foten. Så lette at jenta (13 mnd) vår ikke merker de engang. Ekte skinn som vil holde foten varm, og sklisikker.

Kjøpte også Booties, de virker jo knallgode og varme. Skal bli godt å bruke utover høsten for jenta vår. Godt forede i ekte skinn.

Jaja, hva vil jeg med dette da?! Ikke reklamere for dette produktet, men anbefale det på det varmeste for dere i samme sko som oss! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6054265-idag-fikk-vi-t%C3%B8flene-fra-robeez/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her jeg bor, får man kjøpt dem i baby utstyrsbutikk.

Sjekk om du får det hos dere også, for tøflene alene koster 249,- Så hvis du itillegg skal bet 180, for toll og mva, begynner de å bli litt dyre..

Synes nå jeg.

Jeg har tøflene til min gutt også, og er utrolig fornøyd!!

De er veldig lette, og følger fotens passform fullstendig.

Men det var bare et tips =)

Klem

Annonse

Det er to forskjellige såler, en litt tykkere og varmere enn den andre. Det står på brosjyren at de kan brukes ute til lett bruk, sikkert ment som tørt vær. Bootiesene kan brukes ute. Jeg kjøpte som sagt både tøfler og booties, derav moms og toll på en så høy pris. Men flott hvis en finner disse i Norge! :)

HI

Helt enig!! De er helt fantastisk, jeg er helt hekta og kjøper de til alle venninner/slektninger som får babyer. Har de selvsagt til poden også:-)anbefaler ikke de som er fra 0-6 mnd da er det liksom ikke noe særlig vits, bare vanskelig å få de på foten. Men 6-12 mnd, 12-18 mnd osv er helt supre. Her i Bergensområdet har de Robeez på Sotra og på Nesttun.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...