Gjest Skrevet 26. august 2006 #26 Del Skrevet 26. august 2006 Hei jenter. Aner ikke hva jeg skulle gjort uten dere disse dagene her. Dere har nok en gang vært helt fantastiske:) Ikke så lett å sitte med uvissheten med mannen langt borte, så da er det godt å ha dere her inne. Ringte legen i går (opptatt)så snakket med kontordamen, som igjen snakket med legen. Hun hadde sagt at jeg måtte høre med gyn ang dette med HCG prøver, da hun ikke ante hva min lå på i utgangspunktet og derfor ikke ville gjøre det uten å ha noe å sammenlikne med!? Det kunne gi feil informasjon hadde hun sagt. Hmmm trodde man målte over et par dager jeg for å se om det er stigning? Får vel bare forlange det av gyn på onsdag, jeg gir meg IKKE før det er blit gjort. Var kvalm i hele går, og hadde litt stikninger i maven, som jeg håper i det lengste er et positivt tegn. Kjente det litt nå da jeg stod opp også. Men puppene er ikke ømme lenger..ble gradvis bedre de siste to dagene. Kan dette være normalt? Vet jeg har skrevet dette en gang før i en annen tråd, men vil bare oppdatere dere som så denne, og ikke fått med hvordan det har gått:) Venter i uutholdelig spenning, og har fremdeles kke blødd noe enn så lenge da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litjline Skrevet 26. august 2006 #27 Del Skrevet 26. august 2006 Huff,det er så vondt å gå sånn å vente! Er i samme situasjon som deg,og var på UL igår der jeg ble betrygget fordi vi så plommesekk og fosteranlegg og hjertet som slo.Blødningene var helt borte igår,men idag har de søren meg startet igjen!!!Så da er jeg like usikker som jeg var før,og klarer ikke å tenke på noe annet!!!! Vi får bare prøve å puste godt og klamre oss til håpet frem til neste UL(neste fredag i mitt tilfelle) TVI TVI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuneOgSpireNr4*høygravid* Skrevet 26. august 2006 #28 Del Skrevet 26. august 2006 Hei Stikningene er et tegn på at senene i underlivet ditt strekker seg, dvs at livmoren vokser, det burde være et godt tegn da..håpe håpe! Dette med plommesekken vet jeg dessverre ikke noe om, men du nevner jo andre tegn som definitivt viser til at det er utvikling der! Lykke til min venn! Ønsker deg hell og lykke videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. august 2006 #29 Del Skrevet 26. august 2006 Takk:) Kvalm og svimme ennå, så håper det er en god ting. Hatt litt småvondt i venstre lyske en times tid nå, håper ikke det er noe galt, siden det ikke gir seg. Ikke vondt, men litt ubehagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuneOgSpireNr4*høygravid* Skrevet 27. august 2006 #30 Del Skrevet 27. august 2006 Stakkars deg, huff. Jeg er gravid med min 4, og jeg har i alle svskapene mine hatt menslignende smerter, og jeg husker jeg løp på do hele tiden for å sjekke at alt var bra, det var spesiellt første gangen. Hvordan har du det idag? Vi tenker på deg her inne :-) Uansett, så ikke slipp håpet, for det er alltid håp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. august 2006 #31 Del Skrevet 27. august 2006 Magen er fin igjen. Holdt på noen timer i går. Kjenner bare såvidt at det murrer litt på venstre side, kvalmen kom tilbake nå kjenner jeg. Håper virkelig at det skal gå bra dette her. Tenker så utrolig mye! Håper bare at den fasongen på plommesekken som gyn ikke likte, kommer av en naturlig årsak, og ikke av at det er noe galt! Mener at brystene hr vokst også, selv om de ikke er ømme lenger. Jeg kan ha vært 5+6 på ul torsdag, og det kan jo være for tidlig til å kunne se hjertet. vet om ei som ikke så noe før uke 9, og til og med da sa jordmora at det kunne være for tidlig. Så selv om jeg ikke ser noe på ul til onsdag, skal jeg ikke gi meg der, da forlanger jeg hcg-prøver! Gyn sa han skulle gi meg et endelig svar til uka, men tror ikke jeg vil satse på bare ul, i og med at de KAN vise unøyaktigheter.. takk for all støtten, det hjelper masse:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuneOgSpireNr4*høygravid* Skrevet 27. august 2006 #32 Del Skrevet 27. august 2006 Ja, vi krysser fingrene for deg. Det er bare å spørre i vei om det er noe du lurer på, jeg er ikke noe ekspert, men jeg bærer på mitt 4 barn, så litt erfaring har jeg da ) Nå skal jeg skifte på sengene her jeg, det er så drittvær her,ikke noe bedre å gjøre liksom..HA EN FIN SØNDAG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå