♥Cherrypie♥ Skrevet 24. august 2006 #1 Del Skrevet 24. august 2006 Hva er finest syns du? er litt uvanlige navn men hvem har sagt at alle må hete noe "vanlig"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #2 Del Skrevet 24. august 2006 Teo var ganske fint det altså! Går rett inn i navnelista mi! Både med og uten h'en..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #3 Del Skrevet 24. august 2006 Theo er kjempefint! Fint både med og uten -h Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #4 Del Skrevet 24. august 2006 Syntes timo var fint jeg da, ikke hørt det før de andre har jo blitt så vanlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 24. august 2006 #5 Del Skrevet 24. august 2006 Timo er nydelig! Vanlig guttenavn i Finland ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpiseLise Skrevet 24. august 2006 #6 Del Skrevet 24. august 2006 Ville nok gått for Teo eller Theo:-) Fint navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #7 Del Skrevet 29. august 2006 Timo er det fineste navnet jeg vet om! Alltid likt det, får jeg en gutt vil jeg han skal hete det ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #8 Del Skrevet 29. august 2006 Synes ærlig talt Timo høres ut som en kriminell - beklager! Har bedre assosiasjoner til Theo, men Theodor - med kallenavn Theo - hadde vært bedre. Da får han et "skikkelig" navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nil@ Skrevet 29. august 2006 #9 Del Skrevet 29. august 2006 Fine navn begge to,men jeg liker Theo best!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1G+2J Skrevet 30. august 2006 #10 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg likte Teo best. Selv har jeg en sønn som heter Timmi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå