Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Jeg og typen har vært sammen 1 år på søndag, og har lyst til å finne på noe spesielt. Det er bare det at jeg er helt tom i hodet for ideer akkurat nå. Noen forslag?
Gjest Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 hva meeed.. å ta helgen på et høyfjellshotell med spa ? eller leie en liten hytte ? hm.. kanskje ta han med på shopping ? neida.. jeg vet ikke jeg, alt er liksom så oppbrukt...
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Hva liker han å gjøre da? Fotball, ta han med på kamp.. Bor du i oslo? Tusenfryd kan være både romatisk og gøy. Kino og middag.. Yaya overfor aker brygge er innmari kult, helt greie priser på tai- mat. Det er spartansk gjennomført stil og plutselig går lyset og det begynner å "tordne og regne"... Sjekk i avisen hva som skjer i byen den dagen, av underholdning og konserter. Piknikk i skogen... ja de var det jeg kom på... Lykke til, gratulere og kos dere!
åsså jeg da :=) Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Bestill gokart jeg og ei venninne gjorde det for typene våre, og det slo virkelig an!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå