Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen....

Nå er endelig egguthentingen ferdig.... det er deillig å tenke på.

Har egentlig grua meg litt, men det gikk jo kjempe bra :-)

Det var jo ikke så vondt som jeg hadde fryktet.

Bare ubehaglig egentlig.

Så ble det jo et flott resultat også.

12 egg fikk vi ut...supert.

Fikk en annen melding mens vi var der idag og.

Mannen min hadde fått "plutselig" dårlig sæd kvalitet.

Han har tatt uttalige sæd prøver tidligere, og alle har vist veldig bra kvalitet.

Den siste han tok var for 6 uker siden, og den var kjempebra.

Så de må gjøre ICSI istedet....

Ja, ja.... ikke noe å gjøre med nå..... bare de prøver å befrukte egga mine så er jeg fornøyd.

Bare lurer på hva det kan skyldes. Han har ikke vært syk heller i det siste. Det eneste er en muskel betennelse i ryggen. Men han har ikke gått på noe medikamenter, så jeg kan ikke skjønne at det har noe med saken heller.....

Nå blir det i hvertfall kjempe spennende å ringe i morgen for å høre om noen er befruktet...

Lykke til dere alle sammen her inne! :-)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6053828-egguthenting-overst%C3%A5tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra å høre at du ikke hadde vondt. Og for et flott resultat da; hele 12 egg. Det er jo et kjempegodt utgangspunkt for befruktning, og kanskje noen på frys også, som en liten bonus.

Selv hadde jeg uthenting igår. Det ble 16 egg denne gang, hvorav 15 ble befruktet. (Håper de deler seg fint også. )Hadde 12 sist, så jeg slo den personlige rekorden min med 4. Vet ikke hva som gjorde susen, for resultatet på ul på mandag var omtrent det samme som det viste ved forrige forsøk. Har forresten begynt å trene igjen, kanskje det er det som gjør susen.

Uansett; nå må du kose deg resten av dagen. Ta livet med ro. Jeg kjenne meg fortsatt øm og oppblåst idag. Har vært litt på jobb, men nå skal jeg bare ligge på sofaen resten av kvelden, når jeg ikke sitter foran pc'en da..........

Lykke til imorgen. Krysse alle fingre for deg for bra befruktning.

Klemmiss :-)

Så flott med så mange egg:)

Og at det i tillegg ikke gjorde så vondt, heldiggris:) Synes det var helt grusomt, var igår.. Skal sette inn i morgen, så nå haper vi at alle sine egg deler seg pent og pyntelig som de skal.

Lykke til.

Klemmer fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...