Willemo Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Altså: Jeg har lyst på en lett trille som kan ha fast plass i bilen. Ved levering i barnehage ol som jeg må ha lillegull med på, pluss andre små ærend rundt forbi, blir jeg gående med henne på armen! Litt tungt og upraktisk så jeg tenkte jeg skulle kjøpe en superlett liten sak som kunne ligget i bilen, tilgjengelig til enhver tid. Den må self være superenkel å slå opp og i sammen. Treng ikke ligge stilling eller all verdens finesser... Noen gode forslag??
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 vanlig paraplytrille til 200kr? eller en flott quinny zapp til 1500kr
Willemo Skrevet 24. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2006 Åhhh......... Måtte du nevne zappen?? Har en OTH som står og gliser i gangen så jeg får nøye meg med en billig sak denne gangen tror jeg.. Eller... Håper noen vet om en kul og billig vogn som jeg enda ikke vet om ( håpe håpe..)
mammmamia ** Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 ZAPP ZAPP ZAPP ZAPP ZAPP ZAPP ZAPP ZAPP ZAPP ZAPP, thihi..! Den er rett og slett genial !! Hehe, og den er faktisk ikke sååååå dyr lenger, får kjøpt nye på finn.no til kr.1200,- ;o)
Gjest Skrevet 25. august 2006 #6 Skrevet 25. august 2006 zapp...eller zapp..eller kanskje en zapp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Larviksjenta. nr4? Skrevet 25. august 2006 #7 Skrevet 25. august 2006 men den derre zappen er da fryktelig fæl å se på. min mening
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 25. august 2006 #8 Skrevet 25. august 2006 Brio Race!!!!!!!!!!!! liten, lett og kjemep god trille...... 10kg... koster ca 1999kr ny...
Willemo Skrevet 25. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 25. august 2006 På finn?? For 1200?? *løpe inn på finn* .... Åhhh kanskje jeg bare trenger den!! Takk for "hjelpen" he he...
Willemo Skrevet 25. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 25. august 2006 Brio Race????? Tuller du eller????? Les innlegget mitt en gang til... Jeg har den der urbane jungelvogna og vil ha en som er LETTERE og MINDRE enn den til å ha i bilen! Feks som... skal vi se... hmm.... som ZAPP! Brio Race.... HE HE HE HE!!!
Willemo Skrevet 25. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 25. august 2006 Det kan du da ikke mene... Hva liker du da larviksjenta?
Larviksjenta. nr4? Skrevet 25. august 2006 #13 Skrevet 25. august 2006 liker da mange vogner både med 3 og 4 hjul willema, men syns den derre zappen ser ut som noe som noen har satt sammen fra nien deler de fant i garasjen og vips så ble det en trille.. synes den bare ser merkelig ut.. men alle har da forskjellige meninger..
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #14 Skrevet 25. august 2006 Graco har en paraplytrille som heter mosaic, den er kjempe go! og fin å se på synest jeg da. Betalte 1498,- for den og matchende stelleveske til 398,- Den kan legges tilnærmet helt ned i ryggen og er lun og god, og blir liten når den slåes sammen.
Gjest Skrevet 25. august 2006 #15 Skrevet 25. august 2006 Den Mosaic trilla så vi på i går. Den så kjempefin ut, og med ekstra polstring og litt mykere stoff inni.
Willemo Skrevet 26. august 2006 Forfatter #16 Skrevet 26. august 2006 Takk for svar. Vet du hvor de selger Graco vognen da?
Willemo Skrevet 26. august 2006 Forfatter #17 Skrevet 26. august 2006 Beklager lilla 83 og snuppa! Ser at svaret mitt var litt teit. Brio Race er sikker en bra vogn, men alt for stor og dyr til å ha liggende i bilen. Jeg var ute etter en slags paraplytrille sak. Håper ikke du tar deg nær av det teite svaret mitt!
mammmamia ** Skrevet 26. august 2006 #18 Skrevet 26. august 2006 Den Mosaic-trilla synes jeg ser kjemperar ut, med de bøyde stengene bak... Og så tar den myyyyyyyyyyyye større plass en ZAPP ZAPP ZAPP ZAPP ZAPP ZAPP ZAPP...! ****Hypnotisere****
LegallyBlond Skrevet 26. august 2006 #19 Skrevet 26. august 2006 larviksjenta - sikker på at det ikke er Quinny Buzz du mener?? Den har et ganske spesielt utseende. Jeg synes den er kjempestilig, men mange som ikke liker den. Quinny ZApp er mer som en paraplytrille, og ser ikke særlig annerledes ut enn mange andre triller, spør du meg....
Willemo Skrevet 27. august 2006 Forfatter #20 Skrevet 27. august 2006 Ok, hjernen min har allerede innstilt seg på Zapp så da gjelder det bare å lure min kjære til å tro at vi trenger den.... Takk for hjelpen mammmamia, hi hi...
Gjest Skrevet 27. august 2006 #21 Skrevet 27. august 2006 Mosaic selger de ihvertfall på Reflex og simobutikken i Bergen. Men hvis det er en helt enkel trille du skal ha, har de jo det på de fleste babybutikker, jysk og til og med coop. Zapp har jo hverken gode hjul eller ligestilling . så hvorfor ikke da kjøpe en som er rimeligere ? Vi kjøpte en nødtrille på simobutikken i går med Mikke Mus design. Den koster 279 kr og fungerer utmerket til sitt bruk. Den har 5 punkt sele og var faktisk helt ok å trille rundt i Bergen Sentrum med (hadde en 2 åring oppi)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå