Gå til innhold

Noen andre som syntes tiden går sakte?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har termin 4 desember... Gleder meg kjempe mye selvom jeg er litt ung og alt det der... Men off jeg syntes tiden går kjempe tregt.. .

Kanskje det har noe med at jeg ikke har startet på skolen ennå.... Å at jeg ikke har noe særlig og gjøre om dagen...

Noen andre som har termin rundt samme dag som meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaaa, det går kjeeeeempe saaaaaakte!!!!! Har termin om akkurat 4 mnd, altså julaften, så for de som lurer så er det 122 lange dager igjen til jul.......

Skrevet

Jeg har 130 laaaaaaange dager igjen... tiden går så innmari tregt...

klem

Skrevet

hei. jeg har termin 1 desember og er selv bare 18 år. hvor gammel er du som la ut dette innolegget? kansje vi kunne bli bedre kjent???

tiden går veldig sakte ja, men samtidig ganske fort:)

Skrevet

Har termin på nyttårsaften, og synes også tiden går jææææveeliiii sakte, selv om jeg har jobb halve dagen. Spesielt denne uka har gådd så tregt at jeg holder på å spy. Men etterhvert så ser man vel bare tilbake på tiden som har gått, og det ikke har vært så lenge allikevel =)

Skrevet

jeg har lagt ut et innlegg til deg:D

Skrevet

Jeg synes fakrisk det går ganske fort, jeg.....

Bare 100 dager igjen, jo....

Prøver å nye etter beste evne..

Skrevet

Syns tiden har flydd i sommer jeg, har termin 2. des.

Når høsten kommer så er det jo vips jul, så tror det kommer til å gå fort frem mot fødselen her iallefall!

Skrevet

Jeg syns og tiden går fort, har termin 14. desember. 112 dager igjen!! Og enda masse igjen å ordne!!

Skrevet

Ja, denne gangen syns jeg tida går saaakte. Har ikke termin før 26.jeg da, så det er 123 dager igjen... Pga en MA i vinter har jeg vært gravid siden desember i fjor, så nå begynner det på et vis å bli langvarig det her!:-)

Skrevet

heeei enig enig gleder meg så veldig til nanna kommer 11 desember mellom 8-12 he he rart å tenke på. vi får bare nyte dette tenk så heldige vi er............

Skrevet

Koser meg med maven, og nyter tiden som er igjen jeg da. Trass i masse oppkast vonde kynnere +++ Så koser jeg meg. Vet ikke om det blir noen nr 3 hos oss, så dette kan jo være siste gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...