Gå til innhold

Noen Oslo-jenter her eller?

heldige meg07 + en liten til

Anbefalte innlegg

Nå har "alle" de andre plassene i Norge blitt nevnt her, men visst ingen som bor i Oslo! ;-) Bare meg... Eller kanskje det er flere?

Jeg har ingen gravide venner så det hadde vært morsomt å bli kjent med noen her inne som venter på omtrent samme tid. Så kan vi jo se om vi vil begynne å treffes når magene blir større?

Ser frem til å høre fra dere!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6053700-noen-oslo-jenter-her-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Snuppelura!

Jeg er opprinnelig nordfra, og er akkurat fyllt 31 år. Jeg bor på Manglerud, og jobber der. Har termin 5 mars.

Er samboer og har ei jente på 2,5 fra før.

Vi får starte en liten mini-oslo klubb.

Hei!

Jeg vil også være med i mini-Oslo i klubben :-)

Har termin 1 Mars. Har ingen barn fra før av og vi gleder oss masse.

Hvordan er formen deres om dagen da?

Min er opp og ned, men heldigvis bedre enn den var i sommer! Så den er mao stigende :-)

Kan ikke klage nå, kvalmen har gitt seg. *banker i bordet/krysser i taket*!!!

Sa det for en uke siden også slo kvalmen til som aldri før, men har aldri spydd så jeg skal ikke klage...

Ellers begynner energien å komme tilbake. Det ser ut til at det blir husvask i helgen, lenge siden nå. Samboern har tatt den enn så lenge, men..vel...jeg er vel litt mer nøye... hehe!

Merker forskjell fra svangerskapet med datteren min og nå. Kan liksom ikke sove 2 timers middagshvil ;-)

Ellers så er ikke lykkerusen helt på plass, det hele er faktisk litt uvirkelig ennå... Selv om jeg har gått gravid før . Det er noe med at før man hører det første hjerteslaget eller føler det første sparket...så er man bare ...kvalm...hehe!

Men det kommer snart, 1ste graviditet følte jeg "boblene" i uke 15. Snart Snart!!

Duog jeg og oss3- var du endel på Bli Gravid chatten også?

Kan jo presentere meg litt jeg også. Venter første barnet 14. mars og vi gleder oss veldig vi også! Blir 23 i høst og er student på UiO, siste året på et masterstudie.

Fint det er positiv stemning til treff da! :-) Blir morsomt å bli kjent med flere med mager.

Annonse

Hallo hallo!.. Jeg bor også i Oslo!.. Har nettopp flytta hit, så kjenner ikke så mange verken gravide eller ikke gravide;).. hehe...

Er 23 år og jobber i barnehage... Har termin 11 mars! :)

Hadde det ikke vært ok å få til et treff snart ja? :)

Så koselig at det er flere fra oslo! Etterlyste dere for lenge siden her men ingen svar da:)

Jeg er ble 22 år nå i august å jeg kjenner ingen gravide som bor rundt meg jeg heller.

hadde vært hyggelig å fått kontakt med noen av dere eller alle for den saks skyld:)

Frem til jul skal jeg gå på sonans å ta opp vgs fag. Så jeg er ei gravid jente som vil bli å sitte på skolebenken!

hadde vært hyggelig om noen ville skrive litt da!

klem klem til alle dere:)

Annonse

Da var vi jo mange da! Så bra!

Burde kanskje vente litt med å treffes, kanskje om sånn et par - tre ukers tid tidligst. Så er alle som er med i marsklubben kommet over de første tolv ukene. Jeg vet at jeg selv aldri ville gått på treff tidligere enn det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...