Gå til innhold

August: Ceci får prins - åssen går det?


♥Koseklumpen-3 barnsmor♥

Anbefalte innlegg

Tror vi hadde samme termindato (?),19.08. Er du her fortsatt,eller er du så heldig at du har kommet i gang? Her går det tregt. Har menssmerter, og fikk sjekket at jeg har 1 cm åpning i går. JM tøyde livmormunnen litt, noe som var ganske smertefullt. I dag kjennes det ut som det tøyer "der nede" innimellom, men det er ikke noe mønster i det. Målte også regelmessige kynnere. Men jeg føler på meg at dette kan ta laaang tid....uff!

 

Skal evt til overtidsvurdering til onsdagen, men jeg orker ikke tenke på at jeg må settes i gang. Hver dag snegler seg avgårde, og det er helt ulidelig. Det renner inn med tekstmeldinger og telefoner som hele tiden lurer. Og alle virker like lei og skuffet hver gang, akkurat som ikke jeg er det! Jeg har begynt å bli den som må "trøste" alle som ikke forstår at jeg fortsatt går her å venter.

 

Hadde vært gøy å høre hvordan det går med en "terminsøster". Er det din første? Jeg er førstegangs og veldig spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på hvordan det går med deg Ceci, jeg også =) Ser du ikke har vært her på et par dager så da er du vel på sykehuset, tenker jeg. Håper alt er bra med dere og at du har fått møte prinsen din nå. Gleder meg til å høre fra deg =)

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er nesten din terminsøster med termin 21.08. Er 9 dager over i dag og føler akkurat det samme som deg! Har liksom gitt opp og bare går og venter på at jeg blir satt i gang...men egentlig vil jeg IKKE bli satt i gang pga flere skrekkhistorier om vondere og tettere rier osv. Dvs at jeg egentlig ikke gleder meg til fødselen slik jeg gjorde før, men gruer meg heller...har hatt veldig mye kynnere siste ukene, og jeg hadde 1 cm åpning og ble strippa for to dager siden.

 

I dag murrer det i rygg og mage som alltid, men blir nok ingen fødsel i dag heller...tror slimpoppen har gått - i hvertfall deler av den, men har ike hatt noen blødninger enda (bortsett fra etter jeg ble strippa)

Hvordan er dagsformen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så koselig å se at jeg er "etterlyst"! :-)

Og JA!!! Jeg har fått prinsen min, han kom 24.o8 og det ble keisersnitt etter 37 timers slit , og kom hjem fra sykehuset i går kveld. Skal prøve å få tid i morra til å legge inn fødselshistorien min.

Håper dere andre også har født nå! er ikke oppdatert på alle innleggene her nå, har gått i ett i dag - så håper jeg får tid i morra til å "sjekke dere opp" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...