_svana_ Skrevet 10. september 2006 #202 Skrevet 10. september 2006 Oj! 200 innlegg! Da må jeg skrive ett til. Poseklypene ja, klarer sikkert å overleve uten de. Og pengene også, det kan da ikke være mange kronene?? Koselig å være på besøk! Også fikk vi se W også, slik at det nå er bevist at han ikke bare er imaginary :-) Og HT var så søt så! Lei? Nei, hvorfor skulle dere være det... vi som er så hyggelig og trivelige... hi hi. Så sant så sant, det var da en dum påstand... hihi. Lage bilder selv? Hallo... disse hendene er ikke laget for kunst og håndtverk - det er sikkert! Men forslaget er notert :-)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. september 2006 #203 Skrevet 10. september 2006 Svanine: Hvis du har mange bilder fra UL så kan du jo forstørre noen av de også kjøpe sånne serierammer og ramme inn noen UL-bilder også henge de opp sammen på veggen. Kunne sikkert blitt stilig på gutterommet Siden du er av den kreative typen mener jeg.
*1D* Skrevet 10. september 2006 #204 Skrevet 10. september 2006 Roooooooooooooooooseeeeeeeeeeeeeeeenbooooooooooooooooooooooorg!!!!!! Herlig å endelig være tilbake der vi hører hjemme;) Ul-bilder kan jo fargelegges (Andy Warhole aktig lissom)............. Dekopage (eller noe sånt) går jo også ann....jeg har masse rester igjen etter forrige tur på panduro;) (kommer på noe nytt og kreativt minst 3 ganger i året og da handler jeg lissom det jeg kan komme over også er det ikke alt jeg er like flink til....men det er hemmelig altså, ikke lov å fortelle mannen min....) Man kan hekle bilder, eller bake noe trolldeig greier og male............ KReativitet i massevis her altså!!! hihihi
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. september 2006 #205 Skrevet 10. september 2006 RosenSorg leder riktig nok tabellen, men det blir ikke lenge!!! Kommer ikke over at vi tapte mot start i dag, det er jo et skikkelig søplelag!! Stygt snakker de også!! *sladrertilmannentil1D* Hehehe..
*1D* Skrevet 10. september 2006 #206 Skrevet 10. september 2006 *Tokdetikkesåstungtsidendetvardusomfortaltedettilhan*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå