Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så kjett med ryggen da cat. Man får jo ikke fungert med ryggvondt. Blir jo bare liggende der:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm simba, cat og svanine står som "borte" og "opptatt" men skriver her. Tiny er "tilgjengelig" men skriver ikke her.

Overhodet ittno å si, men skrev det nå alikevel:)

Skrevet

Ja jeg er jo opptatt på msn'en for jeg bimmer jo :P

Onsdag tror jeg passer bra. Møtes i LS da eller??

Skrevet

er her, men må bare legge frøkna først... be right back med svar... rulle inn puppen må jeg og :)

Skrevet

Da får jeg se om hun sovner eller om hun er skikkelig overtrøtt og grinete...

hmm.. ja denna lunsjen ja.. Kan vel alle dager neste uke mener jeg.. Onsdag er ok, og Ls er også ok.. klokkelslett? 12?13? Er faktisk opp rundt 7/8 om morra'n (hehe.. nå kommer det en kommentar fra Molle vel??), så det passer bra med lunsj i den tiden.

Sted? nja.. er jo ok lunsj på Fryd ihvertfall, men er åpne for de fleste forslag jeg.. Må bare være plass til 2 stk barnevogner der da :)

Får håpe det løser seg for dere da Molle *girmolleengodklem*

Nå glemte jeg resten jeg kanskje skulle svart på...

Skrevet

Ryggen gjør jo vondt bare jeg ligger på sofaen og vifter med tærne!! Men er nok bare et vanlig kink tror jeg, men er vondt nok for det :( Sikkert bedre igjen i morgen.

Både klokken 12 og 13 er greit for meg på onsdag.

Skrevet

Forresten, er det på tide med en ny tråd snart??

Skrevet

Ny tråd er for feigiser.

Da tenker jeg at vi sier mellom 12 og 13 en gang, Molait. Så fint at du husker hvor mye man skylder, men jeg synes da en tusing på hver var et veldig godt forslag.

Kjipt med ryggvondt. En annen ting som er kjipt er forkjølelse som bare varer og varer og varer siden TG sniker til seg alt som er av immunforsvar.

Nei, må finne på noe annet enn å klage. Har hintet (sterkt) til H om at jeg er sulten igjen, så da får vi håpe at det kommer mat snart.

Men altså, dette med "menssmerter", tenkte jeg skulle nevne det på neste kontroll. Noen av dere som har hatt sånn? Det er ikke hele tida, men popper frem i blant. Satser på at det ikke betyr noe, for det er da rent for tidlig. Er ikke kjempevondt, bare den samme følelsen. Skal ikke føde nå nemlig!

Skrevet

Går bare sånn til og fra, vettu. Ser på TV, spiser (både mat og dessert), går på do og svarer på tråden, i passende intervaller....

Er mett nå! Og spiste ikke ei hel pakke gelé, nei, var bare rester igjen etter i går nemlig. Men siden det ble en solid sandwich av HamKam-brød med salat, krydderskinke, sylteagurk og majones først, så ble det fullt gitt. Får kanskje ned et par plommer til "Politiagentene" etterpå... Greit å endelig ha litt appetitt, synes jeg!

Skrevet

HamKam-brød har jeg aldri smakt. Men jeg har smakt TIL-brød, og det er litt kjedelig.

Digresjon? Neeeida :-)

Skrevet

Jeg har menssmerter, men hadde ikke det så tidlig som deg. Siden du i utgangspunktet har større sjanse for å føde for tidlig, kan det uansett være greit å få det sjekket. Men slikt mensenaktig vondt kan også komme fra urinveiene, så vær obs!

Skrevet

Kanaribrød er kjempegodt, spiste det nå til frokost faktisk. Også så billig da. Iaf ift mange andre. Kun 13,- på Rema 1000. (dagens reklame)

Hadde pyton kveld i går. Hyl og skrik og vondt og sovei5min. og legge seg i senga og opp igjen og blæ. Skulle få han til å sove før jeg dusja. Våknet 03.30 i sanga mi, iført bukse og bh og dett var dett, med han sovende ved siden av meg. Droppa å dusje da.

Jepp kom i morgen mellom 12 og 13.

På Klimt er det dårlig plass til 2 vogner. Egon og egentlig. Dersom fint vær er J&H en mulighet. Også har vi shitstårheltstille den "røykfrie" ved Klimt. Der er det god plass til vogner. Eller på Fryd.

Gå å dusje jeg da.

Skrevet

hihi, nei håper inderlig ikke du bruker puppen til å mate katt og kanin;)

Skrevet

Har egentlig aldri spist på Køh (ja, det er det den heter den på andre siden av veien ved Klimt), så jeg er med på den ja! Prøve noe nytt.

Kan jo egentlig møtes i Ls kl 12 og bestemme oss for hvor vi har lyst til å gå...

Var sikkert godt med en dusj nå :) Har også dusja, deilig!!!

Her la jeg snuppa kl 9 og jaggu meg våkna hu ikke før 4.30!!! Og da hadde jeg sprengte pupper!!!!!! æva!!! sov igjen til 8.30 etter det måltidet og da måtte jeg frem med pumpa... Hadde noe mer melk enn det snuppa klarte å få i seg!!! Endte med å pumpe ut 120 ml av 1 pupp!!!!! Ikke rart den var sprengt!!!!!!!!!

Legginga går seg til den Molle, men det vet du sikkert fra før med W?? Her er det bare de siste 2 ukene det har vært legging før oss... Deilig med litt tid for oss selv på kvelden!

Også gidder jeg ikke vaske gulvene dine Molle, for du har mere gulver enn meg...

Uffameien med alle vondter *blåsepå* til alle som har det

Skrevet

Eller så er det en kafe oppe på "brua" inne på LS city også.. Også har vi peppes da, noen av bordene der har jo ganske god plass rundt seg.. Bare spytter ut noen forslag jeg. Men ble det mandag eller onsdag?

Skal til svigers på middag i kveld. Er digg å slippe middag selv og bli skjemt bort av svigermor. Kan bare ligge på sofaen jeg mens hun henter alt til meg :)

Skrevet

Molle: Svarte på den første sms'n med en gang jeg fikk den tidligere i dag. Prøvde også å ringe, men fikk bare mobilsvar.

Svarte på sms nummer 2 nå i sta (ringte også men da svarte du ikke)

Tenkte jeg bare skulle si i fra, slik at du ikke tror at jeg ikke svarer :))

Kanskje det er noe feil med mobilene våre seg i mellom??

Ville bare si i fra..

Skrevet

Denne tråden må sannelig dyttes opp!

Var på shopping i dag vi. Slike ting er jo ekstremsport for sånne som er over en meter rundt magen. Men jeg kom da igjennom det, og nå har småttingene det de trenger til sengene sine.

Mange penger, men nå er det meste i boks. Men hvorfor skal det være så vanskelig å finne noen pene/søte bilder å ha på veggen og et gulvteppe som ikke er signert Disney??? Ingenting imot Disney altså, men jeg har ikke lyst å ha Askepott på golvet liksom.

Også mangler vi å bli kvitt den blå sofaen. Noen som trenger en sofa til? Vi har rett og slett ikke plass.

Mannen lagde pizza i kveld, som var kjempegod :-)

... og i morra blir det Molle-bolle-besøk!

Skrevet

oi. oi. oi. nå har jeg lest alt og det tok sin tid.jeg skulle ønske jeg kjente noen som var gravide. men det gjør jeg ikke. jeg må finne meg noen i nærheten. kanskje jeg finner noen på ullevål om en 7ukers tid?

men nå må jeg sove, skal i stallen i morgen. hesten har ikke helt skjønt at jeg ikke synes det er så stas at han bruker forsiden min til å klø/kose på. han burde jo merke at det er noe i veien han og?? ;O)

god natt eller god morgen! alt ettersom! ;O)

Skrevet

Kattene mine skulle helst ligge oppå magen min. Gjorde ikke det før jeg ble gravid. Dyr er merkelige.

De jeg kjenner her inne som er gravide (og ikke lenger) ble jeg kjent med gjennom bim. Dra på noen treff, sleng ut en tråd om det bor noen i nærheten e.l. Man begynner og i en barselgruppe ved helsestasjonen. Der kan man bli kjent med folk med jevngamle barn, som og bor i nærheten. Så praktisk:)

Fikk ikke den første sms cat. Fikk den andre. Var hurramegrundt da du ringte så fikk ikke tatt den. Eldste på kino om 2 min. Minsten skreik og var sulten og trengte ny bleie. stress og mas. Hadde ikke dekning første gangen. Ræva dekning oppe på Leirsund. Skal dere på visning i dag a? Svanine er her mellom 12-13. Ja altså kommer da. Nei 13.01 blir hun kastet ut:) Om dere drar på visning er det bare å stikke innom en tur om tidsskjema skulle tillate det:)

Jeg synes vi skal ta lunch på onsdag. Har ikke spist på Køh før heller, bare kaffe. Klar for nytt og vet de har god mat på Fryd og Egon. Den på brua, der er det sånn senterbråk. Bedre å sitte på et eget sted om du skjønner. Hører med at det skal være en del frem og tilbake før vi treffes, så dette er helt normalt (SUKK)

Digg å være ferdig med innkjøp da svanine. Hva er magemålet på nå?

Skrevet

Stemmer for Køh jeg altså... Senterbråk er ok om de sover, men det er jo så mye å se på der, så da får ikke Tiril sove igjen hvis vi er der...

Onsdag kl 12 på Køh!!!! Noen som ikke er enig????

Skal vel ut på trilletur om en stund vi i det fine været! Skal besøke kompisen til Tiril (han er litt eldre da... 8 mnd) i den nye leiligheten dems..

Jeg vil og flytte!!!! Vil kjøpe hus eller rekkehus jeg!!! Men først på vi vinne i lotto da... Også må vi jo finne et hus og ikke minst vinne budrunden kanskje... Jaja, får bli noen år til det vel... *sukk*

*misunneligpåcatsomerpåboligjakt*

Skrevet

ikkemisunneligpåcatsineresulteteravboligjaktkanskje??

Jepp da drar vi på Køh kl 12. Vet ikke hvordan menyen er der assa. Sikkert noe etanes vi ljeg tro:)

men neeei. Jeg skulle jo dusje før svana kom og der våknet han! Jaja enten er jeg i dusjen når de kommer eller så lukter jeg..ja..la oss ikke gå inn på det.

Jeg skal snart få bolle:D

Skrevet

Puh.. hatt dugnad helt til nå vi, så rakk ikke den visningen vi hadde tenkt oss på :(

Men blir peppes i ls med et vennepar (naboen) så det er et stoooort plaster på såret!! Så skal spise med tjukk og rund!! Ehh... spise meg enda mer tjukk og rund tenker jeg vi sier.

Skrevet

Jeg har fått boller jeg:)

Du glemte poseklypene dine. Og jeg glemte å betale deg siste rest. og jeg som hadde funnet frem og allting. Da må vi treffes igjen, beklager så mye. M lurte på hvorfor vi skulle bli lei dere? Vet ikke svarte jeg ham. Vi er jo av typen som aldri går vi, eller iaf er blandt de siste:)

Gildt med besøk!

Peppes hørtes ikke dumt ut. Lurer på hva vi skal spise jeg. Snakket om å bestille pizza i helgen. Kanskje dette er dagen for det?

Er det ikke visning mer enn en dag da cat? Ellers får dere sikkert kikke i morgen om dere spør. Er det noe aktuellt da? Link? Litt nysgjerrig da serru:) (og synes dere skulle flytte til Fetsund vi! )

Skrevet

Heisann;)

Handling og/eller spising på alle her inne skjønner jeg;)

Jeg er såååååååå mett og det har jeg vært hele helga føler jeg..........

Har hatt en kompis på besøk i helga, lenge siden jeg så han sist (2 år tror jeg vi ble enige om). Har spist ute 4 gager siden han kom i går ettermiddag;) (Jegelskeråspiseute!) Nå sitter jeg helt alene og slapper av med sprengt mage og slitent hode siden vi (les jeg) har prata siden 4 i går til nå............................... dattera er ute å sykler og jeg skulle egentlig sove litt (trøtt sjø, bare sovet 8 timer i natt). Også så vi URO i går, den var jo bra syns jeg! (hvis du liker norske filmer som handler om narkotika osv................og det gjør jeg tydeligvis......og spes nakne menner...................veldig glad for at mannen min kommer hjem i morra merker jeg)

Var meningen å si noen ord til alle innleggene, men jeg husker så lite om hvem som skrev hva..........

Cat: byr dere ikke på hus usett???? Ble så glad når jeg leste at du hadde en fin siste dag på jobb før 100% SM;)

Svana: Gratulerer med nesten ferdighandlet til små tassene;) Hva med å male bilder selv? Også kan du bare kjøpe sånn bilveiteppeting....

Mo: fikk du dusja???? Og ble det pizza?? Og klem for drittmøkkajobbentilM.....livet suger mest når du akkurat tror at alt endelig skal ordne seg...............også er jeg sikker på at du er akkurat så snill som du må være jeg;) Det erdner seg for dere også! Og forresten så tror jeg vi representeren det meste på denne tråden nå......

Resten; sorry for at jeg ikke husker alt, trøøtt ja..... :( Sove litt nå, blir for sent hvis ikke!)

Klemmer i vei igjen jeg altså;)

Skrevet

Litt treig kanskje- men gratulerer så masse med ny gutte baby, Molait;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...