♥Tiny Skrevet 1. september 2006 #76 Skrevet 1. september 2006 vælkømmin back molle!!!! er spent på hva dere velger at gutten skal hete (er ikke nysgjerrig jeg vel???) Passer 13-tiden å komme imorgen forresten? Har stått opp til da?????? Har tilbrakt natta på hytta sammen med mamma og pappa og T. Og det gikk kjempefint å kjøre bil med Tiril!!! Hun sov hele veien både frem og tilbake! For alle dere som ikke vet hvor den hytta ligger, så er ligger den nede ved sjøen ved svenskegrensa (svinesund) og det tar ca 1 time og 40 min å kjøre fra oss til hytta.. Rakk selvfølgelig å handle brus, godis og kjøtt mens Tiril sov søtt hos mormor på hytta! Gubben har forlatt meg for helgen også.... Han dro på motorsykkeltur med pappan min og en kompis... Så jeg er alenemor i helgen
Molait Skrevet 2. september 2006 Forfatter #77 Skrevet 2. september 2006 Er litt spent på navn jeg også... 13 passer bra. Oppe? Dagen starter mellom 7 og 8 her M glemte å kjøpe med brus i går og er i skauen nå. Je har itte bil. Får du kjøpt med en 1 1/2 liter tiny? Ammer og skriver med vestrehånd. SLITSOMT!!! Tung å holde oppe. Så fint hodet er festet simba:) Det var det ikke hos meg og gikk lenger og lenger opp under fødselen..frustrerende, Bakt kake jeg *stolt* Før kl 10 på morgnen!! *mer stolt* Nå har ingen andre smakt enda da men... Føl deg beæret Tiny, bake er ...ja... altså... jeg er flink til mange ting jeg...hmm.. 1D, har lest alt. Kort kommentar for nå detter snart armen av her. Uff med au og så på gullrekka selv og naboen vår tar ikke inn posten sin (samme kasse) jæ**** frustrerende!!!
♥Tiny Skrevet 2. september 2006 #78 Skrevet 2. september 2006 Kan kjøpe med brus jeg vettu Noe annet du trenger i butikken? Må innom å kjøpe bleier idag alikevel så... hehe.. noen bæsjer endel her, kan ikke skjønne det.. amme og skrive er slitsom ja, armen detter jo nesten av etterhvert Kake?mm.. det er jo alltid godt da Føler meg ganske beæret når du står opp og baker kake så tidlig ja! Har bare rukket å amme, skiften noen bleier (må jo bæsje etter morgenstellet da) også har jeg dusjet, så jeg lukter ikke vondt eller gulp.. Kanksje kle på meg og tenke på å dra snart kanskje??
Møøø Skrevet 2. september 2006 #79 Skrevet 2. september 2006 Hei Molait! Vil bare få gratulere deg med gutten ) Sniklest litt på tråden deres og lurte litt på om du ikke hdde født snart, og det hadde du ;o) Kos dere!! Nyt den første tiden, babyer blir så fort store... Gleder meg til å høre fødselshistorien din )
Molait Skrevet 2. september 2006 Forfatter #80 Skrevet 2. september 2006 Takk-takk mamma mø Gleder meg til å få TID til å skrive fødselshistorie jeg!! Nei ikke som jeg vet Tiny. Om det er noe du har lyst på.. Ja kle gjerne på deg før du kommer!! Husk bleiene nå da:)
*1D* Skrevet 2. september 2006 #81 Skrevet 2. september 2006 Hatt en fin dag da jenter? Jeg har vært til søstra mi og slappet av og fått god mat og dessert til og med... Daim-mouse (freiapose eller noe sånt bare, men det var ganske nam for det ja) Hadde skikkelig vondter tidligere i dag, men det er litt bedre nå........ Lei av vondter jeg egentlig, men skal ikke klage!!!! Jeg har fått gugge i puppene allerede.........heldigvis bare blankt og ikke gult enda, ikke sånn at det renner eller noe heller............men det er tidlig nok......... Vant 50,- på griseflaks i dag.... dattera skrapa (seff! aldri jeg som vinner)....hadde kjøpt vanlig flaks også men det ga 0,- Gratulerer med festet hode Simba;) Ligger ofte i fult camo og lusker i buskene ja Cat;) (skulle vært militær jeg.....not)
♥Tiny Skrevet 2. september 2006 #82 Skrevet 2. september 2006 Hehe.. synes jeg ser deg ligger der inni en busk og sniktitter på kildesorteringa til nabo'n!!!!!!! Gugga i puppen (eller råmelk som vi kaller det) hadde jeg også, men jeg lakk ikke så mye... Føltes ut som om noen hadde sikla meg på armen en gang, men jaggu så lakk puppen gitt Takk for god kake Molle!!! Var kjempehyggelig å komme på besøk til dere! Og for noen fotogene babyer vi har hihi.. Om du kan, gidder du å sende over bildene på mail eller noe?? Vi kommer gjerne på besøk igjen vi Heia Norge!!
Molait Skrevet 3. september 2006 Forfatter #83 Skrevet 3. september 2006 Jaaa, vi skulle jo fått bilde av Hottentott som sutter på hånda til Tiril:) (han har meeeget stort suttebehov..hehe) Hun som er så liten, alt ble liksom så stort på henne. Ja når man ser dem ved siden av hverandre altså. Skal få maila noen bilder. Kanskje legge ut et i albumet av dem sammen? Litt artig siden de møttes gjennom bim. (rene dateing-byrået dette..hehe) Nå skrikern igjen. Tror aldri jeg får skrevet noen fødselshistorie jeg...sukk.
*1D* Skrevet 3. september 2006 #84 Skrevet 3. september 2006 Jeg har vært på zitrus lekeland med dattera, søs med mann og barn, og venninne med mann og barn i dag jeg da;) Var bråkete men egentlig helt perfekt, alle ungene hoppa rundt og lot oss voksne snakke (tilnærmet) i fred;) Ganske god følelse egentlig siden mi på 9 legger seg borti de fleste tema med stor iver for tia (ikke veslevoksenhunaltså)! Her regner det forøvrig;) Også har jeg lyst på kake...........går det ann å bake kake når det regner???? Nei, tror ikke det....... får ta det en dag det er sol;)
Molait Skrevet 3. september 2006 Forfatter #85 Skrevet 3. september 2006 Bakte i går. Rester i dag. Regnet som f her i dag. Solen kom innom rundt 18 og ser ut til å kunne bli en fin dag i morgen. Men som det lyna og tordna i natt!! I maaange timer. Var så det klirra i glassa her. Var mye våken i natt så fikk med meg det meste av uværet. Ikkeskullesovepånattenogholdemammansinvåkenimangetimer!!! Hvor er alle sammen? Synes det er stille her for tiden. Nå har ikke jeg vært den mest aktive, men er innom å leser selv om jeg ikke skriver. Er litt pes for har bare den stasjonære som funker og trådløst nettverk er syk for tiden.
*1D* Skrevet 3. september 2006 #86 Skrevet 3. september 2006 Jeg er her jeg altså.. litt innom januar klubben også da.... Er lissom ikke sånn at dere skriver så mye her inne at jeg ikke rekker annet, men så er det typisk at de helgene og kveldene jeg har tid til å henge her og følle med........så er det ingen andre her........... de gangene jeg ikke har tid raser tråden avgårde som en gal hest;)
Molait Skrevet 3. september 2006 Forfatter #87 Skrevet 3. september 2006 Jaaaaaaaa!!!! Var sånn før. Satt så mye på bim. de gangene jeg hadde et liv så var det rene turbon her. Driver å skal begynne på fødselshistorie, men regner med at pjokken vokner snart. Blir liksom til at den tiden han sover benytter man til å spise, dusje, rydde og sånn. Han har jo så lange våkenperioder og. Under 2 uker gammel og er gjerne våken fra 1-3 timer!! Synes 2-3 timer er lenge jeg. Ihvertfall når man bare har tenkt å sove 30 min. etter det. Eller nekter å sove andre steder enn på mamman sin. Liker ikke liigge flatt. Våkner nesten med en gang. Lurer litt på slik indisk hengekøye jeg ass. Få barn dere andre og snart a. Skjønner hva du mener Tiny..hehe. Prøve å få tatt en tur ut til uka?
*1D* Skrevet 3. september 2006 #88 Skrevet 3. september 2006 Har fått barn en gang jeg altså, tror jeg venter litt til før denne kommer;) Hadde tenkt han kunne vente til desember om ikke annet! Har du ikke bæresjal eller noe da Mo, så du kan "ha han på deg" hele dagen? hihi Jeg skal ha et liv med dattera jeg nå. Har vært lite tid til kos i helga, vet ikke hvorfor egentlig heller..... men hun er heldigvis ikke blitt for gammel til å sitte i fanget og prate litt trivelig enda da;) Ha en fortreffelig aften jenter, titter sikkert innom litt senere igjen;)
Molait Skrevet 3. september 2006 Forfatter #89 Skrevet 3. september 2006 hehe ja 1D, der er jo fordelen med deg da. Du har så stort barn. Og det her jeg og. Er litt andre hverdagsproblemer og gleder enn første smil og bleieutslett med dem:) Skjønner ham jo. Er mest naturlig å være inntil mor. Varme, trygghet, flokkinnstinkt..bare å se på dyra det. Ingen dyr som benytter sprinkelseng. Joda han sover jo for seg selv og, men da på dyna ikke under. Helst i en krølla bylt. Og uaktuellt å sovne av seg selv for seg selv. Men stakkarn er jo ikke mer enn 9 dager. Han får vel få lov til å venne seg til livet først ) Er du a svanine?? Og hvilken kino er du på cat? (hva skjedde med trådvettreglene liksom...)
Molait Skrevet 3. september 2006 Forfatter #90 Skrevet 3. september 2006 Lagt ut noen bilder av HottenTott da, om noen vil titte:) http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/418758/offset/8 (er på side 3 og da..)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 3. september 2006 #91 Skrevet 3. september 2006 Fine bilder av HT!! Vi har vært og sett på Cars, kjempesøt og morsom film. Men maaaase skrikerunger selv om det var den engelske versjonen.
*1D* Skrevet 3. september 2006 #92 Skrevet 3. september 2006 Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå så søt;) Jeg tror kanskje at hvis jeg klarer å holde meg våken , så vil jeg se Søvnløs i Seatle;) (er lenge siden den gikk første gang osv....) Jeg tror det er riktig det med at når nr 3 el 4 kommer er det lissom ikke like aktuelt å telle dager og cm og alt det andre hele svangerskapet osv... man har ikke tid lissom;) Men jeg er IKKE mindre begeistret for å få en til , bare klar over hva som venter utenom forelskelsen......................... (alle timene man mangler med søvn hvert døgn osv. jeg tror ikke det blirentil her: ihvertfall ikke før jeg har fast jobb, og vi kanskje har litt bedre plass og kanskje tilogmed har mer enn 300 tusen tilsammen i inntekt (okei, det er sikkert over det nå også, men det er ikke nok), jeg trodde at alt skulle bli annerledes denne gangen, men vi har like dårlig råd nå som for 10 år sia.......) Okei, den tok litt av......... var ikke meninga å bli helt på tuppa. Jeg gleder meg og alt sånt men noen ganger blir jeg fortsatt litt sånn "verdenerurettferdigogjegvilbareataltordnersegjeg" Klem til alle som vil ha;)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 3. september 2006 #93 Skrevet 3. september 2006 Jeg tar GJERNE en klem!! Og slenger meg på den derre "verdenerurettferdigogjegvilbareataltordnersegjeg"
♥Tiny Skrevet 3. september 2006 #94 Skrevet 3. september 2006 Kjempefine bilder av HT Molle Og nå begynner dere vel å nærmere dere et navn vel? Kan selvfølgelig møtes en gang til uka vi vettu Kan ikke tirsdag, da er det barseltreff på helsestasjon. Ellers er ikke uka mi så begivenhetsrik at det gjør noe.. Endelig noen som jeg kan skravle med hihi.. Er liksom ikke noen vondter og barninnimagen her lenger, så er greit å lese at det er flere som har det som meg nå Nå venter vi bare på nestemann!! Hvem vinner av Cat og Svanine mon tro??? Selvfølgelig kan man bake når det regner 1D! Er det noen som har sagt at det ikke går an?? ALdri hørt om før... Spist boller jeg, men de lå i fryser'n de da.. Godt å få hjem gubben igjen da.. Begynte å bli en smule sliten etter å ha vært helt alene hele helga... Heldigvis har Tiril vært kjempesnill på nettene og sovet godt! Men idag er det den store luft i magen dagen tror jeg.. Promper og klager masse og har alldeles ikke noe lyst til å sove enda det er natta...... jaja, er vel endel av å ha småbarn detta her... Nå begynner hun å bli en smule overtrøtt også, så dette kan jo bli moro!!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 3. september 2006 #96 Skrevet 3. september 2006 Tuuuuuuuuuuuuuusen takk assa!! Den trengte jeg!!
*1D* Skrevet 3. september 2006 #97 Skrevet 3. september 2006 Bare hyggelig;) syns den var god jeg og altså
Herkules Skrevet 3. september 2006 #98 Skrevet 3. september 2006 hei på dere. Vi har vært i kragerø igjen vi da, Vært heldige med været også. Voffsen stakk en tur med nabo voffsen he he de er så morsomme sammen - samme rase så de leker så bra. Etter at jeg tok inn min så ble hun sittende i gangen mens den andre hunden satt på utsiden og banket på døren. Måtte bare la dem leke mer helt til Eieren dukket opp med båt på brygga - de lette etter han - Ville nå ha lett på land jeg da...... Oskar har vært blid og fornøyd, men var svært så ulykkelig i bilsetet sitt,lurer på om han får vondt jeg? Noen som har erfaring med det? Vi hadde flere stopp da amming og sånn. Inponerte meg selv på veien når jeg klarte å skifte bleie sammtidig som jeg ammet sittende i baksete i bilen:) Skrekkelig inponert over Molle som baker før 10 hø sier jeg og poden er bare noen dager gammel? Huker ikke lenger når dere har termin jeg jenter noen som vil oppdatere meg? 1D var det i Trondheim du skulle se Les Miserable? Skulle gjerne ha sett det igjen selv jeg Svigemor ville ha meg med opp til Trondheim i høst for å se, men tror det egentlig var et lite gjenomtenkt forslag Sender noen klemmer jeg også
*1D* Skrevet 3. september 2006 #99 Skrevet 3. september 2006 Hei Herk;) Jeg skulle i Trondheim ja, litt lettere for meg siden jeg bor her da;) Jeg hadde lyst til å se den, men jeg var syk, dattera var syk og jeg kjente ingen av de som skulle sammen med meg........... (joda, kjente ei...men vi har ikke pratet på 2-3 mnd.......ikke bestevenner lissom) Dattera var missfornøyd meg bilstolen en periode, men det gikk over....(vet jo ikke hvorfor siden hun var så liten...men er sikkert ikke kjempekomfortable de stolene heller..? Ikke vet jeg!) Jeg må innrømme at tanken om for lite fostervann er her igjen.....kjenner TB røre på seg HELE tia.............. blir nesten vondt nederst på magen når han holder på der nede.........blir så stram og vond magen også når han flytter på seg. jaja, det er sikkert greit;)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. september 2006 #100 Skrevet 4. september 2006 50 dager igjen til termin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå