Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekk denne kule t-skjorta som jeg har bestilt til mannen: http://tinyurl.com/hnnpj

Snakk om kul pappagave! 180 kr inkl frakt og alt, itte så gæli det asså :-)

Flott at alt er bra med Tiril!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svanine: finner ikke linken din serveren min................... ikke noe skjorte på den andre enden der nei..................... (også har du stjelt forkortelsen på lillingen min: TB står for TorBjørn................. Men 2 mot 1 vinner så jeg må vel finne noe annet å kalle den lille.......... tar gjerne i mot forslag!)

Simba: komme inn her og fortelle oss hvordan det står til med deg snart ja! (Lurer på om det er mulig at jeg har fått NB selv.....har satans vondt der bak og det blir værre og værre! Skal ringe legevakta når gubben er hjemme fra heimeværn-klær-hentinga.................hvis jeg holder ut så lenge)

Skrevet

Går jo ikke an å svare etter det siste innlegget til Svanine jo !!!

Står kun tilbake til 3. tri etter det svana skrev, var ikke noen mulighet til å velge å svare på innlegget!! Hmmm.... Her er det noe mystifikasjonistisk!!

Hihi... svanine, når du skrev om turbogutta og TB etterpå så kunne jeg ikke skjønne hvorfor du ikke skrev TG i stedet... :P Men skjønner det jo nå da :))

Må si lille Tiril har økt litt i omfang ja :)) Fiseguri passer til henne, for hun har tross alt prompet på meg 2 ganger!! Og det er like mange ganger som jeg har sett henne.

Simbamamma: Håper du snart er frisk og rask igjen og at alle disse dumme plagene sine forsvinner snart!!

Har sladra på naboen da, så nå får han nok regning fra kabelnettverket snart!! Hihi.. eeeeeelsker å være så ondskapsfull!! Neida, men man tar seriøst ikke bim fra en gravid dame assa, der går grensa!!!

Skrevet

Åhhh i dag skal forresten jeg og den slitne kroppen min på bassengtrening igjen. Skal bli så deilig å synke ned i det oppvarmede vannet!!

Skrevet

Takk for alle gode vibber og tanker!

Operasjonen gikk bra, selv om det ikke akkurat var et smertefritt inngrep. Tida etterpå har egentlig vært helt jævlig, med til tider meget intense smerter. Men jeg håper det verste er over nå, og teller dager så godt jeg kan, mens jeg går på maxdose paracet. Legen er ikke interessert i å skifte drenet en gang til, som han sa: "Jeg vil bare se deg igjen for å ta drenet ut for godt". Det betyr med andre ord at det blir uaktuelt for meg å gå over termin, for drenet kan ikke sitte lenger enn fire uker +/- noen få dager. I tillegg sa legen at hvis jeg fortsatt merker like mye smerter som jeg har gjort den siste måneden, ser han ikke noen grunn til å la meg gå noe særlig lenger enn til uke 38. Får være måte på tortur, liksom!

Uansett hvordan dette utvikler seg, kommer vi til å møte babyen vår snart!

Og Cat, jeg er så misunnelig på det varme bassenget ditt akkurat nå!!!

Det er sikkert mye jeg skulle kommentert her på tråden nå, men jeg håper jeg er tilgitt....

Klem til alle fra

Skrevet

Åh, jeg vil ha sånn varmt basseng! Er akkurat kommet hjem fra A-hus og er av en eller annen grunn ganske oppkavet... Har selvfølgelig ikke noen ordentlig grunn til det - men denne gravide kroppen reagerer noe underlig i blant.

Måtte selvfølgelig vente et kvarter før det ble min tur, men det var greit. Har gått opp 2 kg på 2 uker - noe jeg synes er litt i overkant, men ikke noe rart når man er så glad i mat og snop som jeg er. Ellers var bt bra, men litt høyere enn sist (110/85), bra piss (som Molle beskrev det en gang) og fortsatt ingen hevelser. Traff igjen jordmora som hadde "oppdaget" guttene, og det var jo litt koselig. Det som er litt dumt når man får oppfølging på poliklinikken er at det er forskjellige folk hver gang.

Så var det inn til UL og de lå der fint med hodene inntil hverandre, ganske langt nede i bekkenet. Om de holder seg slik blir det nok vanlig fødsel ja. Den ene mer turbo enn den andre også under undersøkelsen, men det vet jeg jo fra før. Alt sto bra til, normal mengde forstervann og bra blodgjennomstrømning.

Men tv1 har lagt på seg så lite! Bare 150 gram siden sist, mens broren har lagt på seg 350 gram. Legen mente at jeg absolutt ikke måtte være bekymret for de kan gjerne vokse litt i rykk og napp. Men de har til nå fulgt hverandre veldig fint, og nå er de 1360 og 1550. Men som legen sa så følger de godt med, og jeg skal tilbake om to uker så da får vi se.

Hun målte mange ganger for å være sikker, og hele undersøkelsen tok en halvtime. Gjett hvem som har vondt i ryggen nå?!

Jeg skrev jeg var litt oppkava (begynner å roe seg nå, men), for i tillegg til vekstforskjellen så hadde jeg trøbbel med å komme meg hjem igjen. Da jeg skulle ut av p-huset så var nemlig parkeringsbilletten borte. Jeg måtte stoppe bilen og titte rundt omkring på meg selv og i veska og kunne ikke skjønne hvor jeg hadde gjort av den. Til slutt fant jeg den mellom setet og døra, og kunne lettet kjøre mot utgangen. Vel framme til der jeg skal putte den inn for å åpne bommen har jeg selvfølgelig klart å kjøre litt for langt ut (og lille meg) klarte ikke å strekke meg langt nok. Så billetten glipper og jeg må ut av bilen for å putte den inn. Hvor vanskelig skal det f*** meg være å komme seg ut av et parkeringshus??! Heldigvis var det ikke kø på vei hjem.

Så sånn var det. Sånn har min dag hittil vært. Mannen har hjemmekontor så jeg kunne sutre litt til han og jeg ble beordret i sofaen for å slappe av.

Og dere da? Stakkars simbamamma, det høres helt fryktlig ut med det der drenet. *trøstekos*

Og Cat - til pass for naboen din! Man skal ikke kødde med de gravide asså!

Skrevet

Heisann....

Jeg dro på legevakta i går jeg...............var så kort ventetid at det skulle gå i en fei det (sa hu dama i skranken...)

eneste problemet var at det kom folk som var værre enn meg rett etterpå som lissom fikk hjelp før (en unge med pusteproblemer blandt annet...skjønner den altså) så en fei ble 2 timer........................

og tror dere de fant noe da......neida, jeg er faktisk frisk som en fisk.... Legen nevnte at det kunne være ryggsmerter (da begynte jeg å grine.....orka ikke mer jeg da) og sa jeg skulle ta 2 paracet og be mannen masere ryggen................ Jeg tok ikke paracet jeg, for etter å ha prata litt mer me`n så sa han at hvis jeg ble værre så måtte jeg komme tilbake og legges inn til observasjon...........og akurat da hadde jeg ikke tro på at det var ryggen det var noe galt med. Jeg ble heldigvis ikke værre og fikk sovet litt i natt........midtstråle prøve av piss og ned til fastlegen min i dag (beskjeden jeg fikk i går.....) Der fikk jeg u-sticks og crp prøve............. Gullende rent og alt er perfekt......... jeg er faktisk mer frisk nå enn jeg var for 2 uker siden i følge u-sticks ihvertfall.............. Så ny beskjed om å ta 2 paracet og slappe av......... Blir ikke klok på kroppen min jeg altså!

Skrevet

HEI JENTER :oD

Det var det jeg rakk, lol altså. En som er våken igjen. Har iaf nett igjen nå da:)

Snakkes.

(rakk ikke lese en dritt jo...sukk)

Skrevet

Unger som ikke lukter blomster, sover ikke lenge.

(kjent jungelord)

Hihi;)

Velkommen tilbake til sivilisasjonen Mo;)

Skrevet

Hahahahahahaha Svanine!!! Jeg ler av deg og bilkjøring :P

Hmmmm hva var det jeg og Molle ikke skulle fortelle om igjen når vi skulle til Tiny :P Tihiii...

Ja som dere ser så er jeg tilbake på nettet!! Håper det er for godt denne gang, og at ikke naboen tar med seg denne routeren også :( Mulig han gjør det når han får kabelselskapet kutter tven hans :)))

Skrevet

Endelig Freeeeeeeeeeeeedag!!! johooooo!!

Skrevet

jaja, rak nå iaf å lese igjennom nå da.

Nei der tror jeg han sovnet igjen gitt...

Og vi skulle ikke fortelle om at hu kvalte bilen flere ganger midt i Strømmen mens jeg da måtte stoppe midt i veien for jeg skulle jo vise vei og borte ble a og jeg begynte å lure litt ass men det går bare ikke å starte bil i 3 gir svanine!! (siden du lurte på hva det var vi ikke skulle si cat;) )

Fredag? Er det anderledes enn tirsdag? Er det forskjell på dag og natt? Hvem er jeg hvor?

Får komme med fødselshistorie snart. Itte så mye tid. Greit å få dusja og tatt oppvask og en del sånt når han sover. Hatt mye besøk til nå og. Mor dro i går kveld. Vært godt med hjelp her.

Knotten var på sentertur på onsdag da. 6 dager gammel. Sååå snill. Sov nesten hele tiden, bare litt mat og sovnet igjen. Og i går dro mor meg ned i butikken og på gartneriet UTEN babyn min!! Det var litt fælt altså. Er ikke så hysterisk av meg men han hadde jo ikke fylt en uke enda og ja..hehe..blir litt sånn..må jo vite hvor han er og hvordan han har det til enhver tid:) Far har vært på trilleturer alene da.

Fødsel ja...kommer en detaljert utfyllende senere. Kan si at alt gikk bra. Ble positivt overasket begge to. Klart det var vondt, men "døde" ingen ganger denne gangen. Gikk kjapt og greit. Roig, dempet belysning og i det hele tatt en fin opplevelse. Navlestreng rundt halsen så trengte litt starthjelp, men kom seg fort. (det var litt skremmende egentlig) Ser vitale mål har blitt nevt og ble født 23.08, 1min før tiger sin:) Møttes ikke, enda vi lå på samme avd.

Nei nå er det en som er sulten her:)

Skrevet

Jo og bare komme en tur på lørdag Tiny:) Vet ikke om du henger deg på der jeg svanine? Ellers er det bare å komme en dag.

Skrevet

Hei Cat!

Hvem av de spreke damene på bassengtrening var deg da? var på første trening i går... sleit med kynnere resten av dagen... selv om jeg tok det veldig easy.. Selv var jeg ei lys ei med sort bikini..eller dvs en sort bikiniunderdel og sort mønstrete halterneck topp over :)

Lurer veldig på hvem du var ;)

Skrevet

Og forresten.. glemte jo det jeg egentlig skulle inn på tråden deres å gjøre... hehe... gratulerer med gutten Molait! Så bra at alt gikk bra og at du hadde en fin fødselsopplevelse:) Har gutten fått noe navn da?

Skrevet

Jeg spør stadig om dette navnet, men det virker som at Molles munn er lukket med sju segl (eller noe sånt...).

Asså, nå fortalte jeg om min knoting på p-huset for at dere skulle få dere en goooood latter, da. Kunne jo holdt det for meg selv, men jeg, uselvisk som jeg er, tenker på mine medmennesker (eller var det trådmennesker?). Nå skal det sies at jeg ikke kvalte bilen på p-huset, ei heller har jeg gjort det siden jeg var i Strømmen den gangen. Sånn: Nå kan dere le enda litt til! (ha ha ha ha)

Lørdag kan jeg ikke. Tror jeg skrev det i et innlegg lenger opp for at dere skulle få vite hva jeg drev med til enhver tid. Svigermor fylte 60 for en uke siden, men var bortreist på dagen. Derfor blir det forsinka feiring på lørdag og vi skal selvfølgelig dit. Så det må bli en annen gang M. Stor aldersforskjell på mine og H sine foreldre, mamma er 46, men så er jeg eldst og han yngst - så det blir vel fort sånn.

I dag sov jeg til 11! Ahhh... veldig digg. Måtte tross alt opp å tisse kl 02, 03, 04, 07, og 09. Hva skjer??!

Skrevet

Hei kab!!

Hmm var du hun unge lyse med håret i en klype og bikini "topp"?? Også hadde du en gul overdel eller noe ellers?? Husker jeg riktig da???

Skal jeg tørre å si hvem jeg var da?? Jeg var hun gravide vettu :P

Skrevet

Nei det navnet til Hottentott er det visst ingen som får vite!!!

Hihihi Svanine... jeg må bare flire jeg assa :P

Skrevet

Men har ikke bestemt oss helt enda. Og har jo vært folk her hele tiden eller grin eller noe og ikke fått tid til å sette oss ned sammen og bli enige.

To be continued....

(tatatataaaa...)

Jeg har mosa hele høyresiden på bilen min etter et besøk i phus svanine om det er til noe støtte. Har og kjørt over pusen vår. Vraket en st.v. i 1999. (jammen ingen hadde fortalt meg at det var noe som het kontraslædd!?!) Har og laget noen hull i eksosanlegg...

Men Kab...gå på albumsidene da vel. Ligger jo bilder av cat der. Tenk jeg vet hvordan dere begge ser ut jeg:) Vet hvordan mange her ser ut ved nærmere ettertanke...

Ikke helt oppdatert for tiden jeg svanine. Men kan du ikke komme med forslag til besøksdag da. Er nå stort sett hjemme...

Takk til alle sammen for gratulasjoner og lykkeønskninger!!

Skrevet

Nei, hadde ikke håret i en klype, men hadde det i strikk i hestehale. Hadde en hel sånn badetopp men tøy over magen vet du... jasså så du var en av de gravide ja..hehe, nei, men si det da?! hvem var du da? Og jeg hadde på meg en gul lang topp over sort bukse da jeg kom... Du var ikke en av de jeg kastet ball med vel? Nå må jeg si jeg ble nysgjerrig altså!! Si det daah!?

Skrevet

Ja tenk Molle, jeg vet hvordan dere begge ser ut jeg også :))

Ligger bilde på albumsidene ja, så er bare å titte der. Ellers kastet jeg ikke ball med deg. Jeg hadde svart bikini med litt hvitt mønster og mørkt hår i en topp.

Kastet ball med hun bittelille lyse..

Skrevet

Jeg har ikke førerkort engang jeg da........................... (og en av gangene jeg lissom skulle ta den oppkjøringa litt nrmere i øyesyn så kræshja jeg nesten............... eneste gangen jeg har sett mannen min redd faktisk! Og det ble ei stund til neste gang jeg øvelseskjørte...........)

Jeg skulle se Le Miserable i kveld jeg da........... men har vært syk denne uka (ikke noen som har funnet ut hva det er, så de kalte det "overført smerte"....................................... Hva F..n er nå det da?? Litt sånn "in your head" diagnose tror jeg.............)

Jaja, jeg er litt bedre nå i ettermiddag, men dattera har jo halsbetennelse og jeg stressa ikke med å prøve å finne barnevakt som ville passe en syk unge, og heldigvis kunne noen kjøpe billetten min til teateret;)............

Gratulerer med nett Cat;)

Jeg har lyst til å sladre på naboen som får gratis kabel av oss.............. spes siden de ikke gidder å sortere søpla engang................. (vi deler dunker, så det er derfor jeg bryr meg...ligger ikke å lusker i buskene for å se hva nabon kaster altså...hihihi)

Må forresten fortelle at gubben har reist offshore igjen...........kjedelig...... spes siden han ikke fikk reparert vaskemaskina før han dro.................... Jeg har lyst på rene klær........

Nachos til middag i kveld og "gullrekka" på NRK................ Hvor satt har man blitt.........................????????????????????

Skrevet

Hihi 1D, ser for meg deg i fullt kamo-utstyr liggende bak søppelbøttene for å spionere på hva naboen kaster i søpla!! :)))

Skrevet

Er spent på navnet altså!!

Og btw, hodet er festet....!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...