Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. august 2006 #26 Skrevet 26. august 2006 Ja, han var en skjønn liten sak den gutten, dog litt spe i målet Fikk jo tilbake nettet på torsdag, men på fredag var det borte igjen!! ( Dritt assa!! Men er lovet en ny router av naboen, så i løpet av uken skal det være på plass. (Er hos svigers, så derfor jeg er på nett nå). Ellers er jeg jo på bim litt på dagtid da, for har jo noen timer på jobb å slå ihjel Tror lille Tiril liker meg jeg assa, ellers så synes hun bare jeg er veldig kjedelig, for hun bare grynter og sover når det er jeg som holder henne!!
simbamamma Skrevet 26. august 2006 #27 Skrevet 26. august 2006 Jeg har vært et døgn på føden til observasjon. Alt er bra med babyen, det er vel heller mamma'n som sliter. (Men den historien kjenner dere...) Har fått akupunktur, meget etterlengtet søvn og god pleie av snille jordmødre. Og jeg vet med sikkerhet at babyen har det bra, det er beroligende i seg selv. Så nå føler jeg meg bedre, trass i smerter fra det helvetes, jævla, forpulte drenet i nyra. Sorry språket! (Men altså, det kjennes ut som noe skal bore seg vei ut gjennom blæra...)Faenskapet skal skiftes på tirsdag, forhåpentligvis for siste gang, og kanskje er jeg heldig og får et dren som ikke gjør så forbasket vondt denne gangen. Det er lov å håpe! Har vært på ultralyd totalt fire ganger dette svangerskapet, og vet fortsatt ikke om vi får gutt eller jente. Er litt stolt av at jeg ikke har falt for fristelsen til å smugkikke altså...! Kan godt tenke meg at M&M-babyen er søt altså! Gleder meg til å se bilde, og håper noen hilser fra meg så lenge. (Er det bilde av Tiril noe sted forresten?) Bare 37 dager igjen!!!
simbamamma Skrevet 26. august 2006 #28 Skrevet 26. august 2006 Ja, og Simba fylte fire år i går. Store gutten!
Gjest Skrevet 26. august 2006 #30 Skrevet 26. august 2006 gratulerer molait!! ;O) regner med at det gikk strålende siden ingen har nevnt noe annet her!
Herkules Skrevet 27. august 2006 #31 Skrevet 27. august 2006 Gratulerer til Molait her også Simba uff det høres så fælt ut med det drenet Jeg har vært på bursdag til venninnen min, i dag hyggelig hadde med Oskar og han har vært mye våken men det gikk greit,. Han skulle jo ses på og holdes av alle.' Ja ja God natt til dere alle sammen
*1D* Skrevet 27. august 2006 #32 Skrevet 27. august 2006 Har vært 2 dager på hytta vi da;) Gikk nesten helt til toppen av Hårskallen, men den siste biten er for bratt for meg og magen nå................... Men været ar helt utrolig hele helga og vi har kosa oss masse. Laget biffsnadder av ytrefilet med fløtegratinerte poteter og peppersaus (min egen spesielle oppskrift...........som består av peppermix,rømme og fløte...............har ikke spist så mye fett på 5 mnd, og det ga megen min meg beskjed om !!!!) Nå er vi hjemme og det har vært så stille i magen i hele dag.................liker det ikke akkurat!!! Hvor lenge skal jeg gå før jeg kontakter føden.................. (har kjent noen få svake spark, men VELDIG mye mindre og VELDIG mye svakere enn vanlig) Så heldig dere er som kan besøke M&M babyen og beundre nurket....... Stakkar Simba!!!!!!!!!!!!!!! Godt at du fikk litt søvn i hvertfall mens du var på sykehuset da.............små gleder........... Håper det virkelig holder det siste drenet ditt denne gangen!!!!! (skal du operere etter fødselen da eller?)
_svana_ Skrevet 27. august 2006 #33 Skrevet 27. august 2006 I'm back!!! Har hatt noen flotte dager i Sverige, med noen små gåturer - ellers bare avslapning. Begynner som sagt å bli størrelse HL (Hvalross Large) så det er ikke så mye jeg egentlig orker om dagen. Kjøpte utstyr i Sverige for rundt åtte tusen SEK, så nå har vi det meste. Det er dyrt for dobbelt sett av nesten alt gitt... bare sånn at dere vet det itf dere planlegger tvillinger i neste runde. Måtte montere bilsetene i bilen for å få plass... hehe. Men vi klarte selvfølgelig ikke å huske alt, så har noen småting igjen + madrasser som jeg anser som ganske viktig. De kan jo ikke ligge rett på sengebunnen heller. Og her hjemme har det skjedd ting!!! Har fått sms og mms av Molle + at jeg har smuglest tråden på mobilen min. Gratulerer så veldig veldig mye! Er veldig lei meg for at det ikke ble noe barselsbesøk fra meg, for du har vel kanskje reist nå? Får ta en tur når du har lyst på besøk hjemme da :-) Stakkars simbamamma da... *trøste* Guttene har ikke holdt hviledagen hellig i dag, og turnet verre enn noen gang før. Når sover de egentlig???! Magen hopper fra side til side. Det hikkes, sparkes, bokses, snus og vris overalt... turboshow fra Möllesund til Oslo, og sannelig fortsatte det ikke hjemme i sofan også. Det må da begynne å bli trangt snart??? Igjen; gratiss Molait! (Er veldig spent på navn...)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. august 2006 #34 Skrevet 28. august 2006 Har egentlig ikke så mye nytt å melde, men får i hvertfall skrive noe for å flytte tråden oppover igjen. Vært full fjert hele helgen så jeg er så sliten i dag Sitter nesten og halvsover på jobben, og teller ned minutter til klokken tolv når jeg kan gå hjem! Har ikke slappet av et sekund i helgen, med handling, hårklipp av gubbe, sverigetur, barselbesøk, familebesøk, middag hos svigers, konfirmasjon, mer besøk.. osv osv.. Gleder meg til å komme hjem til sofaen og ZzzZzzZZZZzzzzz.....
*1D* Skrevet 28. august 2006 #35 Skrevet 28. august 2006 Du hadde jo lit og fortelle da Cat;) Jeg begynner på jobb 12 jeg da.....ikke har jeg mye å si heller;) Det ble heldigvis litt mer liv i lillingen i går kveld, hvis ikke tror jeg jeg hadde ringt legevakta/føden....... Blir fort urolig ja........... (nå lurer jeg på om han har nok fostervann der inne.........alltid noe å lure på skjønner dere)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. august 2006 #36 Skrevet 28. august 2006 Jeg hadde også en periode for noen uker siden hvor det var veldig rolig i noen uker, men så plutselig ble det helt texas igjen. Har lest om flere her inne som har hatt det sånn. Men hvis du er urolig og nervøs så synes jeg du burde ringe og få det sjekket. Er jo ikke hyggelig å gå rundt å bekymre seg for barnet sitt, enten det er i eller utenfor magen!!
TKH71 & Halvor :-) Skrevet 28. august 2006 #37 Skrevet 28. august 2006 Heisann! Gratulerer med gutten, Molait!
simbamamma Skrevet 28. august 2006 #38 Skrevet 28. august 2006 Er det noen som vet hvordan Molait og gutten har det? Og de to andre gutta hennes også, selvfølgelig... Tror forresten jeg har funnet den ultimate sangen til bruk på fødestua; "No way back" av Foo Fighters.... ;-) Gruer meg til operasjonen i morgen, jeg. Gode vibber mottas med stor takk!
♥Tiny Skrevet 28. august 2006 #39 Skrevet 28. august 2006 Vet bare at de skulle hjem igår, men ikke snakket noe mer med henne etter besøket på barsel.. Har nok sikkert nok å henge fingrene sine i nå *sendergodevibber* Det ordner seg for snille jenter sier ihvertfall jeg Bytte dren var det det?? Var i konfirmasjon igår vi og snuppa var kjempesnill!!! Hun sov under hele middagen og det var deilig, for hun var våken og grinete i kirken... også sovner hun så godt i bilen, det er bra!! Nå ligger hun i sofaen her og sover.. sovet i 3 timer, så det er vel snart mat igjen nå Gled dere jenter, det er koselig å være mamma!!! (må bare skryte litt da, siden dere klager over alle vondtene og sånn.. Må jo ha noe positivt å se frem til!!!!) Sånn! Da har jeg spredd litt glede idag *smil*
♥Tiny Skrevet 28. august 2006 #40 Skrevet 28. august 2006 Også glemte jeg å skrive at jeg hadde vært flink å trene mine 20 minutter pilates idag (målet er 3 dager i uka, så 2 ganger til nå..)
simbamamma Skrevet 28. august 2006 #41 Skrevet 28. august 2006 Det er bytting av dren, ja. Og tanken på at det snart kommer et lite menneske som A og jeg har laget sammen, er det som gjør at jeg overhodet klarer å se forbi smertene akkurat nå. Det er koselig å høre deg fortelle om hvordan det er "etterpå", dette store "etterpå" som vi alle venter så spent på... Kos deg videre!
_svana_ Skrevet 28. august 2006 #42 Skrevet 28. august 2006 Fikk melding av Molait i dag, med nok et søtt bilde av lillingen :-) Nettet deres er visst blitt veldig ustabilt, dvs. ikke-eksisterende og det er derfor hun ikke har vist seg her. Men hun har det i alle fall bra :-) Jeg har ikke gjort så mye i dag, eller egentlig har jeg gjort nok... hehe. Sov lenge, handla masse sånn at jeg slipper å gjøre det på en stund, vasket klær, fylt ut morogbarnundersøkelsen, og nå skal jeg lage middag slik at mannen får mat når han kommer hjem fra jobb. Det er kjemperotete overalt her... sukk. Babyutstyr og deler av sprinkelsenger (de blir malt) overalt. Jaja, har man ikke noe mer å klage over så...
*1D* Skrevet 28. august 2006 #43 Skrevet 28. august 2006 Er ikke akkurat strøkent her heller..... men hybelkaniner og rot flytter seg ikke selv om jeg roper til dem så da får de ligge i fred ei stund til... Jeg er for sliten til å orke gjøre noe med dem nå Barna som kommer i slutten av dette er sååååå mye mer enn vi noen gang kan forestille oss eller tenke på før de er der............. Jeg oppdager nye sider og fantastiske hemmeligheter om dattera mi hver eneste dag enda;) Hun er så mye "større" enn jeg noen gang kunne drømme om;) *MASSEGODEVIBBERTILSIMBA* Inngrepet kommer til å gå unna som en drøm og etterpå trenger du ikke så mye som en paracet;)
*tiger* og jenta Skrevet 28. august 2006 #44 Skrevet 28. august 2006 Hei og hopp! Da har jeg endelig kommet meg inn jeg også, hvis noen kan få gitt beskjed til Molait om at jeg er skikkelig lei for at jeg ikke visste hun og var på sykehuset før jeg dro, blir jeg såå glad. ) Simba, hvordan går det med deg? Tenker masse på deg =) Neste gang dere skal møtes,jenter, må jeg få beskjed, vil jo vise frem lille gull og hilse på dere igjen. Jeg har jo ikke fått sett Tirill engang, det er ikke bra altså. Ha en fin kveld, klem
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 29. august 2006 #45 Skrevet 29. august 2006 *senderogsågodevibbertilsimba* Jeg vil ha igjen nettet mitt hjemme Kveldene blir jo så stusselige uten bim.....
♥Tiny Skrevet 29. august 2006 #46 Skrevet 29. august 2006 Gratulerer med jenta *tiger*!!! Har ikke den dumme naboen din vært i butikken og kjøpt ny internett til deg Cat?? Hvor vanskelig er det egetlig å dra å kjøpe en ny router??? *sendergodevibbertilsimba* Du er vel kanskje å bytter dren nå?? Så bra at ting begynner å komme i hus svanine! Nå begynner det vel å bli trangt om plassen inni magen din også vel? hehe.. Tiril ligger på gulvet og leker med babygymmen sin ved siden av meg og promper HØYT!!!!!! Og gliser og pludrer *smelt* Har meldt oss på babysvømming nå!! Så i midten av oktober skal vi ligge å plaske i det vame bassenget på LIBOS
*1D* Skrevet 29. august 2006 #47 Skrevet 29. august 2006 Heisann;) Jeg har ikke sett svaret ditt Cat................ dårlig av meg ja! Tuuusen tak, jeg skal sjekke det hvis det blir så rolig igjen senere.... men jeg kjente litt lissom og det var akkurat nok til ikke få meg til å ringe;) Tror han har forandrett sovemønster bare, for nå kjenner jeg han til andre tider enn tidligere;) Han har kanskje mindre plass også........ Men jeg kjenner han og jeg tror egentlig alt står bra til altså Babysvømming blir bra Tiny;) Hadde vært trivelig å møte Tiril også, men det får bli når jeg er sørafor igjen;) (og ja ALT sør for Oppdal er sørafor! Enkelt og greit egentlig...) Nå må jeg rydde litt mer hus:( Er hjemme med dattera i dag, hun var/er skikkelig hoven i halsen...men tror ikke det er halsbetennelse for hun har ikke belegg i halsen. Slappet av det meste av dagen og nå skal hun lage pannekakerøre...........(stolt mamma ja!......... som ikke liker pannekaker..heheh)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 30. august 2006 #48 Skrevet 30. august 2006 Nei, denne dumme naboen har ikke skaffet nett til meg enda!! Men snart så får han en regning fra kabelnettverket!! Hihihi.... Har du fått en liten fjerteguri, Tiny?? )) Har jeg sagt at Mr T har gått fra å grue seg til faktisk å gruglede seg til fødselen?? Det er vel litt fremskritt vel?? Men han er fortsatt overbevist om at han kommer til å svime av et par ganger da..
_svana_ Skrevet 30. august 2006 #49 Skrevet 30. august 2006 Så kjedelig med så mange uten nett! Fikk melding fra Molait om at de visstnok fikk nett i morra (eller var det i overimorra?). Man kan jo uansett aldri stole helt på slike påstander ang. internettilgang, det tenderer til å drøye... alltid... Men jeg har da nett da, og ute er det finvær! Ikke sånn veldig varmt, men bare fint. Tok meg en liten tur bort til Spar og tilbake, gikk skikkelig sakte og med en tur innom for å kjøpe brød brukte jeg tre kvarter på den korte turen... hehe. Vanlige folk bruker vel omtrent 10 min hver vei. Hvordan går det, Simba? Synes synd på deg jeg *trøste* Og 1D - går det virkelig an å ikke like pannekaker? Rare damen. Har hørt om at det er folk som ikke liker daimsjokolade og krokanis også, men pannekaker?? Hmm... Så bra at Mr T gjør framskritt på sykehusfronten. Blir spennende å se :-) Turbogutta (tror de skal bli kalt det så lenge de holder på sånn som de gjør nå) har det bra. Blir spennende å se hvor mye de har vokst siden sist - skal på Ahus i morra igjen. Ellers så er jeg 30+0 i dag! Kan vi ha en liten fest?? :-) Pliiiiis! Skal treffe pappa i morra også, han er på konferanse på Gardermoen. Blir vel siste gang jeg ser han før TB kommer. (Hvis dere stussa over hvem TB er, så er det altså Turbogutta). Til helgen skal vi til svigers på forsinka fødselsdagsbesøk, så har litt å henge fingrene i. Nå er dere i allfall oppdatert på hva som skjer med meg framover.
♥Tiny Skrevet 30. august 2006 #50 Skrevet 30. august 2006 Fikk også melding fra Molait om at nettet skulle komme enten idag eller imorgen Også et søtt bilde av prinsen i tummytuben.. så søt da!!! Nå må du snart se og sparke denna naboen din bak da Cat! Eller som du sier sende en kabeltv-regning til han.. hihi.. noe må jo gjøres med den "jævla" naboen.. Oj, har du allerede kommet deg til uke 30 svanine! Tiden går jammen meg fort altså! Synes ikke det er så lenge siden vi alle møttes hos Molle til grilling og alle hadde bare litt mage... SÅ moro å se TB igjen imorgen da Alltid moro med ul, men nå ser man vel ikke så innmari mye på et bilde vel? Det begynner vel å bli mye armer og bein kanskje? hehe.. Har vært på 6 ukers kontroll med "fiseguri" idag (hehe, hun er faktisk det) og alt er bra og som det skal med henne.. Nå veier hun 4730 gram (3555 ved fødsel) og hodeomkretsen er kommet opp i 37,5 (34 ved fødsel), men de målte henne ikke da... Så nysgjerrig som jeg er, må jeg vel gjøre det selv snart da..hihi.. Håper alt er bra med deg Simbamamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå