Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

haha jeg rakk en til:)) (tråd altså)

Sorry for treg oppdatering jenter. Skrevet på skravlesiden og litt rundt men kom meg aldri hit.

ææææææ!!!

Altså propp borte i går 10.30. Våknet med en del mer enn "tissepåseg" i trusa, men likevel ikke såå mye da. Ikke vått i senga (lå på sånn sak i tilfelle jeg:) ) Ellers småblødd litt, (type siste dag i mensen), mulig jeg lekkerr mer, men disse nymotens binda suger jo som rakkern så hvem vet. Litt slimete og, mulig smårester fra proppen.

Har nå ca. 5 min mellom og varer i ca. 50 sek. Lekker og småblødninger og proppen borte. Burde vel kanskje ringe føden...67 92 88 60 er det ikke det a? (orker ikke reise meg..)

Ja og som plaster på såret er Mr.M borte!! Helt utrolig!! Er nå ikke hans feil. Hanger sammen med det jeg oppdaterer om..æææææææ...senere.

Shit 3 min var det der!! Og varete i 50 sek.. Tror jeg må logge av jeg. Søren og, mor som lager gryterett også. Jeg SKAL dusje vaffal!! ååå kom hjem da M!! Dette gjør vondt jenter..sukk..Sender ut noen sms når han er ute, om jeg

husker det..hehe. Skriver vel inn en kort DRAR NÅ etterpå:)

Tjallabais jenter, da er jeg snart ferdig på bim:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til!!!!!!!!!!!

Skrevet

skal tenke masse på deg mens du er på føden jeg :) Også masse lykke til, dette går så bra!!!

Drar med meg Cat på besøk når du føler for det jeg da :)

Tenk nå er du snart mamma igjen!!!!!!!

Skrevet

oi masse lykke til så pennende dette er da. mobilen min er ødelagt så jeg har ikke mobil nr ditt lenger molait men om du har mitt så oppdater meg også da snille deg

lykke til !!!!!

Skrevet

Heier på deg, Molait.

Lykke til!

Klem fra

Skrevet

DRAR NÅ!!

AU!!

2,30 mellom!!

..............................

Skrevet

Kom akkurat hjem fra laaaaaaaaaaaang dag!

LYKKE TIL MO!!!!!!!

(Du skal få alt jeg har av energi igjen...ikke mye, men det er alt ditt!!)

Skal kanskje vente med å klage jeg da................................................................................................................................................................................................................................................ venta lenge nok nå: Jeg var til JM i dag og hu trodde jeg at jeg likte gitt.................................................IKKE! Herreguuuuu hva er det med meg og sånne idiotiske folk da?????

Hun skal absolutt ha meg til å ta den Glukosedrittprøven..................................

(jeg har ingen symptomer på sukkersyke, 0 sukker i urinen osv osv....) men jeg sa det var greit at hun regnet ut BMI på meg fordi jeg er urolig i og med at jeg faktisk ikke har lagt på meg noe etter at jeg gikk ned 10 kilo i starten.................................

Hun forteller dermed at den regnes utifra "FØR" vekta (skjønner egentlig det, men det var ikke det jeg ville vite...jeg ville vite hvordan det lå ann nå.....fordi jeg er urolig for babyen og meg selv for å være ærlig) og der bikket jeg over den magiske grensa for å være "sykelig overvektig" som ligger på 30.0 BMI og må derfor ta denne prøven.........................

(må sladre på at søstra mi hadde samme JM og søs hadde BMI på 37 under sitt svangerskap for 7 mnd siden og det ble ALDRI nevnt at hun burde ta den testen enda hun hadde: sukkerogproteineriurinenhøytblodrtykkosvosv..............)

Hun har forresten også fylt ut skjema mitt med masse info som jeg ikke vil skal være der...................................

Trenger rett og slett en klem jeg tror jeg............

Skrevet

oi oi oi!

molait har kanskje født i dette øyeblikk. så sprøtt..jeg snikeleser jo disse trådene hele tiden og har lurt på hva jeg skal lese når dere alle har født. selv har ejg termin 5 nov. satser hardt på at den kommer litt før, men dog etter 13 okt for da har jeg første eksamen..

kjøpte meg større mammabukse idag, gikk fra 34 til 40 likesågodt..jeg gidder ikke kjøpe flere. så nå har jeg en av hver str. det var ikke godt å sitte på skolen med trang bukse.;O(

og til du som ville ha en klem; her kommer den!;O) >-----------O-----------<

Skrevet

Tuuuuuuuuuusen takk Babanam;)

Sprøtt å tenke på at HT kanskje har sett dagenslys;)

Skrevet

Klem fra meg også, 1D!

Og jeg er så misunnelig på Molait.... Vil IKKE gå fem-sju uker til, jeg!

Hvordan gikk visninga, Cat?

Skrevet

Nå har jeg nett igjen!!! Johoooo!!!

Molle ringte meg halv sju i kveld og da hadde i hvertfall ikke HT kommet enda, hun drev med en urinprøve eller noe, men hadde veldig vondt!! Så blir vel baby i løpet av kvelden/natta!! Bare glad det blir en dato jeg liker.. enten 24 eller 25.. (25 er godkjent selv om det er oddetall... 2 er jo partall og 5 er et rundt tall... tihiii... hva man tenker på i disse stunder).

Gikk forresten fint på visning, men var mange der da... :(( Drittfolk!!

Skrevet

Oj, shit - tenker på deg....

Lykke til

Klem

Skrevet

Takk for klem simba;)

Jeg er egentlig ikke imot selve testen, den tar jeg gjerne........men hva med å lytte til det jeg faktisk ville prate om?????????????

Skrevet

Molle fikk en vakker gutt sent i går kveld :)) Fikk bilde på mms og han er jo sååå vakker da!!

Skrevet

Fikk også bilde av den vakre prinsen!!!!!!!!!

Gratulerer masse til Molle og M med den fine gutten!!!

Skrevet

GRATULERER ! ! ! !

Håper alt er bare bra med deg og den vakre gutten ( ble det ikke snoopy???? hihi)

Stor klem, gleder meg til fødselshistorien!

Skrevet

Gratulerer :)

Deilig å få han ut tenker jeg..hehe:) Regner med at vi andre også får vite hva denne gutten skal hete npe da;) HT står for?

Venter i spenning....

Skrevet

GRATULERER Mo og M med den utrolig søte gutten;)

Fikk også mms sent i går og må innrømme at HT ikke ligner på Snoopy;)

HT: står for Hotten Tott;)

Jeg ser litt lysere på verden i dag.............. godt det også;) 130 dager igjen til trermin..................1 mnd igjen til jeg er 2 sifra;) Hurra!

Vi stikker en tur på hytta i helga vi! Fant ut at vi måtte skynte oss oppover før høsten tar inntog;) Har ikke vært der siden påske........Dårlig av oss det altså! Men sommeren har vært lang og fin og dette er en perfekt avrunding! Gleder meg nesten litt også kjenner jeg;) (A-HA har konsert i byen i kveld og jeg kunne faktisk tenkt meg å vært der....aldri sett de live jeg.) Men det skal bli godt å dra på hytta å bare slappe av og kose seg med god mat og turer i fjellet;)

STOR klem til alle jeneten;)

Skrevet

HT står for hottentott :))

De vitale målene på HT er 3770, 50, 35.

Akkuart vært ute og kjøpt gårsdagens dagblad og vg til Molle, slik at hun har fra den dagen HT ble født. Hun har visst det fra dagen W ble født også.

Skrevet

TorBjørn har det bare fint der inne i magen til mamma`n sin.............i følge JM;) Normalt stor gutt med fin hjertelyd!

Glemte lissom det i alt det andre i går jeg.................

(han skal i kke hete TB hvis noen lurte, dette er magenavnet)

Skrevet

hehe, Hotten Tott :))))))

Skrevet

Du får si ifra når du skal på besøk til Molle da Cat :) Jeg vil være med å se jeg også!!!

Og det va jo ikke langt fra ul-målene fra forrige uke da... En liten-stor fin gutt!!!

Skrevet

Får dytte litt på denna så den ikke blir helt borte.. Men det er jo ingen som er her jo..

Molle på barsel med gogutten, svanine på ferie, cat uten nett.. Får gjøre en innsats jeg da..

Var forresten på 6 ukerskontroll hos legen idag.. Gjorde ikke så mye da. Målte bt, leverte urinprøve og fikk velge om jeg ville ta sånn blodprosent test, men det gadd jeg ikke sa den var ganske høy hele sv.skapet. Fikk litt info om prevansjon (hva er det nå igjen??) og fikk en respept på minipiller fordi jeg ikke klarte å bestemme meg (les ikke tenkt så langt)...

Da er det ut å handle barselgave til Molle og prinsen :) Jeg og Cat drar på besøk imorgen!

Skrevet

Merkelig å skravle med seg selv ja...

Hallo???!!! Hvor er alle sammen henne da???

Var forresten å besøkte prinsen (foreløpig navnløs) til Molle og M. En nydelig gutt med masse hår og enormt suttebehov (fingeren til mamma var god å sutte på).

Også lå Molle på samme rom som jeg lå på også :) Litt rart å komme tilbake og se på barsel og rommet.. Det er faktisk akkurat 6 uker siden jeg fødte selv... Også mye jenta mi har vokst... Var rart å se ved siden av den lille gutten at hun var så stor (men er egentlig ganske liten med en diger dobbelthake da..hihi..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...