Gå til innhold

Kanskje jeg er (litt) lenger på vei enn jeg trodde...?


heldige meg07 + en liten til

Anbefalte innlegg

Så denne listen fra www.min-mave.dk/index.php?vis=artikler&gaatil=327&id=663 over hvor store fosterene er. Den stemmer jo helt med det som står på babyverden.no også. Jeg var på UL da jeg trodde jeg var 8+2, men denne listen sier at jeg da var 8+5 (21 mm). Legen som undersøkte meg hadde så innmari dårlig tid så jeg fikk meg ikke til å spørre om mer enn om alt så ut som det skulle. Og det gjorde det jo.

 

Det er jo ikke snakk om så mange dagene, men hvis det er sant har jeg min siste dag i 1. trimester i dag! :o) 11+6. Og da kjennes det ut som om jeg har kommet mye lengre enn jeg trodde opprinnelig (trodde jeg måtte gå ut uken før jeg kunne skifte).

 

Noen som har noen meninger om denne listen er til å stole på eller? Egne erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Babyer vokser i litt forskjellig tempo. Kan jo ha vært at den bare krummer/retter ryggen litt. Jeg var på ul 8+4 og da var min lille 19 mm, (og det sa legen var normalt) men andre her inne har jeg sett har vært like langt og 21 mm, så det varierer noen ørsmå millimeter!

 

Du kan jo bare holde deg til den tellinga du har hatt, er jo ikke så nøye, så får du mer nøyaktig termin på 18. ukerskontrollen...

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På meg stemte det med str på embryoet og det som står på den nettsiden du henviser til, men det kan jo hende det er andre ting som de og legger tilgrunn når de bestemmer hvor langt man er på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan jo godt hende. Legen sa at jeg nok var litt lenger på vei enn jeg trodde, men jeg fikk meg altså ikke til å spørre hvor mye for hun hadde det så travelt. Dessuten skjønte jeg ikke alt hun sa, hun snakket veldig fort på dansk. Det er jo uansett ikke så farlig, er jo kun snakk om noen ytterst få dager uansett. Gleder meg til ul uke 18 for å få sett babyen igjen. Termin er jo ikke så viktig, de færreste blir jo født på den dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, var visst logget på for en annen jeg... men det var jeg som skrev forrige innlegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...