Gå til innhold

Noen tips om en god søskenvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må kjøpe søskevogn vi, og jeg grubler skikkelig på hvilken vi skal kjøpe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme selv.....Vi har kikket på mange søskenvogner, og den vi liker best er Phil & teds e3 double. Det er vanskelig å bestemme seg, og mitt beste tips er å tenke godt igjennom hvilke behov og kriterier man ønsker at vogna skal dekke og så ta med storebror/storesøster til butikkene og prøve vogner.....

Lykke til!

Skrevet

Vi gikk for TFK Twinner Twist for våre to små som det er litt over 2 år mellom. Bestilte den fra Tyskland og sparte da vel 3000,- ift norsk butikkpris. Tok 10 dager med fortolling å få vogna:-)

Skrevet

Vi har også kjøpt TFK twinner twist til våre to små - men vi har jo ikke begynt å bruke den ennå, så jeg har jo ikke noen særlig erfaringer. TFK-vognen virker veldig lett å trille, virker stødig, er lett og blir veldig liten sammenlagt.

Vi vurderte også Phil& Teds e3 buggy, men den møtte ikke våre behov. Blant annet kan jo ikke søskensetet legges ned, og det virket veldig trangt for lillebabyen under søskensetet. Vi vurderte også Phil & Teds doble vogn, som virket mer skimpete enn TFKs, og OTHs søskenvogn. Problemet med alle vognene var at storebror på 21 måneder var såpass lang at han stanger hodet i bakenden på vognen når vi la ned setet. I TFKs vogn var det i det minste mulig å åpne bak, slik at han ikke trenger å ligge helt skjevt. Det var ikke mulig med OTH-vognen, syns jeg å huske.

Vi bestilte vognen fra babyjungle.nl, og betalte ca 6500 for vogn og masse tilleggsutstyr og frakt. Det tok ikke lang tid, kanskje en drøy uke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...