Gå til innhold

vekoppgang uke 35

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 29, og har lagt på meg 20 kg.

Føler at jeg blir ganske deppa av det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå i uke 39 har jeg lagt på meg 10 kilo.

kiloene bekymrer meg overhodet ikke så lenge jeg selv og barnet har det bra. og pappa i huset finner sin viv vakrere enn noensinne, sier han-lille luringen..........

Skrevet

35+0 hadde jeg gått opp 10 kg. Er 37+0 i dag og har bare gått opp 0,5 kg til siden da.

Skrevet

er i uke 39 og har lagt på meg 4 kilo, gikk først opp 6 kilo, så ned igjen 2.

Merker at jeg har tatt av litt i meg selv da, runndt rumpe, lår og armer.

Skrevet

er i uke 35 og har lagt på meg ca 10 kg, synes ikke det er så værst:) regner med det meste vil gå av etter fødselen igjen!

Skrevet

..er straks fullgåtte 29 uker.. opp 2 kilo... hittils.. men la på meg mest de siste 10 ukene forrige svangerskap.. så jeg venter i spenning..

Skrevet

uke 36, 12kg opp - ikke noe vann i kroppen

Skrevet

jeg er i uke 31 og har gått opp 15 kg allerede.

Legen syntes jeg hadde gjort et stort hopp da jeg var til kontroll sist og spurte meg ut om kostholdet mitt.

Kjente jeg ble litt irritert for jeg spiser mindre og sunnere nå enn det jeg gjorde før graviditeten i og med at aktivitetsnivået er redusert betraktelig. Jeg trener regelmessig enda, men det er jo klart at intensiteten ikke er helt den samme.

Skrevet

Skjønner egentlig ikke hvorfor noen leger/jordmødre peser sånn med den vektoppgangen, når den fortsatt er innenfor normalen??? Blir litt irritert, kjenner jeg.... Legen min er helt super, trekker bare på skuldrene og sier at ingen gravide er like. Han sier at så lenge blodtrykk og blod-/urinprøver er bra, og mor og barn er friske og fornøyde - så er det IKKE et tema. Når jeg selv uttrykte litt bekymring forrige kontroll, sa han bare at han visste jo at jeg til vanlig var sterk, i god form og normalt slank - og regnet med at jeg regulerte dette best selv. Slanke damer legger ofte mye mer på seg enn overvektige, sånn er det bare!! Men om man plutselig gjør kjempehopp mot slutten, kan det jo tyde på preeklampsi - så det er jo greit å følge med.

Skrevet

28+4 og gått opp 4 kg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...