Gå til innhold

vekoppgang uke 35

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svar gjerne anonymt, så slipper vi persondebatt. Er bare nysgjerrig og vil gjerne sammenligne.

er 35+0 dvs i 36. uke og har gått opp 13kg. Har en hemmelig drøm om å gå ned 3 kg frem til fødselen...så det blir 10 kg totalt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp 19 for 2 uker siden. Nå minus 5 på 2 uker, så det vil si opp 14 kg i uke 39!

Skrevet

kanskje du har mistet mye vann, siden de ikke er så varmt lenger?

Skrevet

Gått opp 18 kg nå i uke 37, snart 38.. "Du har kanskje lagt på deg litt mye siden sist" sa jordmor i dag. Æsj..

Skrevet

æsj, sett deg på henne....

Skrevet

Er 35+4 i dag og har gått opp 5 kg.

Skrevet

35+0 i dag og opp 14kg...

Skrevet

Uke 37+5 i dag og lagt på meg 30kg.

Gleder meg til jeg skal begynne å trene etter fødselen.

Må jo prøve å få vekk en del til jul.

Ikke hør så mye på jordmor om vekten. Min jM sa jeg var nesten overvektig da jeg ble gravid. Var 167cm og 67kg. Helt normal spør du meg....

Skrevet

Termin i morgen og har lagt på meg 11 kg.

Skrevet

34+0 her da, men har gått opp 10 kg. fikk plutselig 1,5kg på et par dager og har fått litt pølsefingre, så er nok litt vann som er kommet de siste dagene

Skrevet

Uke 33, opp 11-12 kg. Akkurat likt som forrige svanegerskap.

Skrevet

I uke 35 hadde jeg gått opp 16 kg.

Nå i uke 40 har jeg gått opp 19kg totalt.

Skrevet

Uke 38, har gått opp 5/6 kg, varierer med en kg pluss/minus.

Skrevet

uke 35, gått opp 10 kg. Fikk beskjed fra JM at dersom jeg la på meg mer enn 2 kg til, måtte vi diskutere kosthold!

Skrevet

Er det verste jeg har hørt, litt av en jordmor må jeg si!

Skrevet

Har lagt på meg 23 kilo og er i uke 39. Får kommentarer fra venner som lurer på hvor de kiloene liksom sitter, men merker det rundt lårene selv ja.

Skrevet

Jeg er bare 30 uker og har gått opp 13 kilo allerede... Sist gikk jeg opp 18... Har hatt en del problemer med kropp og vekt og selvbilde, som jeg føler jeg har kjempet meg bra gjennom. Er jo ikke syk lenger nå. Sist graviditet kjente jeg tankene lå og lurte, men de tok aldri over for den enorme lykkefølelsen det var å være gravid for første gang.

Men denne gangen hadde jeg liksom bestemt meg for å ikke gå opp så mye... det klarte jeg ikke :( Sommerferien bydde på mye kos og lite aktivitet på grunn av svimmelhet i varmen. Og så har jeg vent kroppen til sukker, og klarer ikke helt å bli kvitt suget...

Hvordan tenker dere å gå NED i vekt, forresten? Er ikke det fyfy når man er gravid? Hadde ikke gjort noe at det stoppet opp eller gikk litt ned de siste ukene...

Var hos legen i dag, og da jeg gikk på vekta sa han bare "hm, du gjør noen sprang fra gang til gang, ja"

Æsj.

Men sist var jeg nede i matcvekt 4 mnd etter fødsel, og endte opp 3-4 kilo lettere etterhvert. Så jeg håper jo på at det samme skal skje denne gangen...

Skrevet

Opp 17 i uke 33. Legen sa jeg måtte prøve å holde igjen som best jeg kan nå. Ja, ja...

Skrevet

I uke 35,opp 15 kg.Ikke hørt noe av jm.og lege,men det kan jo være det kommer;)Sist sa legen jeg måtte regne med å gå opp 0,5 kg i uken fram til fødsel fordi man fikk mye væske i kroppen.Har fått pølsefingre og vann i ansikt:(

Skrevet

har starta uke 35 i dag , 7,5 kg opp

Skrevet

40+4 i dag... har gått opp 7kg totalt. men ingenting fra uke 28 og til nå,,,,

Skrevet

har gått opp 6,5 kg gjennom hele svangerskapet!

Skrevet

Uke 30 og har gått opp 16,5 kilo minus 1,5 siste to uker - altså 15 kilo. Håper også på å gå ned litt før fødselen, men gjør ikke noe om jeg bare står stille. Sist la jeg på meg 21 kilo fram til uke 27, og ingenting etter det - selv om jeg spiste som en gal siste trimester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...