Gå til innhold

Kjære speil på veggen der... hvem er mest poppis her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er litt usikker på hvor du vil hen med dette innlegget, men hvis mener at hun er spesiellt "poppis" fordi hun har fire (av 50) innlegg rettet mot seg, så skjønner jeg ikke riktig...

snøfilla har vært her inne altfor lenge. Hun er ei likannes jente, og gir støtte og oppmuntring til de fleste. OG hun gir heldigvis ikke opp drømmen om sin egen lille spire!!

Hun skriver gratulasjoner på det ene gravid-innlegget etter det andre, mens hun selv står på stedet hvil...

Fikk litt piggene ut, av dette innlegget kjenner jeg...

Hei!

Ja Snøfilla er nok veldig populær her inne, det er fordi hun alltid har noen oppmuntrende ord til alle! Samt at hun svarer på innlegg.Vet ikke helt om jeg liker denne vendingen her, er det noe form for konkurranse eller??

mvh

Nja ?

Føler du at du er mindre poppis ?

Er ikke meningen i allefall. Dere er alle sammen en gjeng med masse erfaringer, noen med mer noen med mindre.

Jeg svarer når jeg har noe å komme med, utfra min erfaring da.

Og jeg spør når jeg trenger råd.

Føler ikke at Snøfilla er mer poppis enn andre.

Siden er her er egentlig på godt og vondt og jeg føler at det jeg ikke forteller noen andre kan jeg snakke om her på grunn av anonymiteten

Hvis denne er ment som jeg oppfatter dette, så velger jeg å glemme det og sette det på kontoen for svingende og truende hormoner.

He - he.... Ehhh??? Vet ikke om jeg er så "poppis" akkurat, men jeg har vært her inne alt for lenge og det bærer nok innleggene mine preg av. Kan dessverre svare på det aller meste av det folk spør om (bortsett fra fryseforsøk), og synes det er greit å dele det jeg vet med dem som lurer.

Klart jeg ikke kan svare alle hele tiden, og i perioder er jeg mindre aktiv på nette, men jeg prøver å trøset eller gratulere så godt jeg kan...Noen her inne "kjenner" jeg jo bedre enn andre, så dem har jeg jo en mer personlig tone med. Tullemor1 og Snupi76 har jeg til og med vært på sliter-treff med, så det er klart at jeg jeg har en nær tone med dem. Lenn, sailor og Brumm har jeg fulgt lenge, så de betyr mye for meg.

Prøver å se meg en del i speilet, ja. Står der og ser inn i mine grønne øyne og forteller meg selv at jeg er fin som jeg er - selv jeg ikke har barn...

Annonse

Det er det rareste "stuntet" til nå her inne. Og gudene vet hva det skal bety.

Så, ikke noe å bruke energi på iallefall. Den bruker vi heller på andre ting:)

Og det at Snøfilla blir spurt om alt mulig, er jo ett kanon kompliment til henne.

Og Snøfilla: Klart du er fin!

Dette syns jeg var en rar greie.

Helt enig med dere over at dette ga en litt vemmelig følelse.

Snøfilla - du er et fantastisk menneske, varm omtenksom og flott, og du er ærlig og kan med overlegg se deg stolt RETT inn i øynene i speilet! Selv om du er uten barn til og med... (!)

Jeg skjønner ikke vitsen med et innlegg som dette, men velger å skylde på forvirrede hormoner...

Skjevt smil fra

Jeg er overrasket over responsen på mitt innlegg, fordi det var absolutt ikke ment som et slag under belte eller en fornærmelse. Jeg ser nå at formuleringen ikke var den beste, og at poenget ikke kom frem, men jeg vet like godt som dere at snøfilla gir velmente råd og kommentarer til alle her. Så om noe; ta dette som et kompliment! Det var en ren observasjon over hvor godt likt du er og hvor verdsatt du er av alle - inkludert undertegnede. :-)

Hallooo? Så sløkket debatt...

Er vi ikke her for å støtte hverandre? Det er ikke snakk om å være populær eller ikke. Vi er alle i samme båt, og å begynne å konkurere om hvem som svarer mest og minst er jo bort i natten. Personlig synes jeg det er utrolig flott at de som har vært her lenge og prøver og prøver har energi og lyst til å svare og oppmuntre andre! Kjempe flott!

Og snøfilla - du virker som ett utrolig flott menneske!!! Ikke gi opp!!!

God varm klem fra meg

Fint at du oppklarte misforståelsen med formulering osv, for det så ut som et skikkelig sjalusi-innlegg. Syntes egentlig det var kjempeteit, og hadde ikke lyst å signere, men vil bare si at Snøfilla er en av de flotteste "brevvennene" jeg har hatt, og det er synd at ting ikke har gått hennes vei!

Sånne innlegg burde vi holde oss for gode til her på assistert befruktning. Tonen her er så god at sånne innlegg (som lett kan misforståes) forsurer stemningen..........

Vi er glad i deg snøfilla!!!

Lykke til videre alle sammen :o)

Annonse

Synes òg dette var et merkelig innlegg...

Har aldri hatt slike kårings-innlegg her inne så lenge eg har vært her, og det begynner å bli altfor lenge..

Har også "kjent" til snøfilla lenge, både her inne og på sliterne. Godt vi jentene har hverandre her inne, både til støtte og hjelp! Vil ikkje favorisere noen her inne, alle er en utrulig god støtte i denne fasen av livet! Har meir kontalt med noen enn andre, men dog..

Godt innlegget blei oppklart ihvertfall!

Og - LYKKE TIL alle sammen, dette SKAL vi greie:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...