Gå til innhold

Såååååå sulten og såååååå trøtt!!!

Positiva

Anbefalte innlegg

Noen andre? Jeg er såvidt 6 uker, men appetitten er så mye større en ellers!! Spiser det jeg vanligvis gjør, men blir ikke mett- og er råsulten veldig fort etter ett måltid. Er det normalt? Husker ikke det var sånn sist?

Og så trøtt som jeg er!! Er det mulig?? Har kjempeproblemer med å holde øynene åpne på jobb, og klarer meg ikke uten kaffe (noe jeg ellers ikke trenger)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Har akkurat det samme problemet som deg, går ikke mange timene mellom måltidene og i går sovna jeg 20:30 og sov til 06:30

Folk rundt meg tror jeg er dårlig, men bare gravid :) 7 uker på vei forresten..... Går visst over sier de når vi kommer til neste trimester

Engajente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med dere jenter. Er akkurat lik! Har aldri vært noe matvrak, men nå tenker jeg på mat hele døgnet. Selv om jeg ikke er direkte sulten har jeg alltid lyst på noe. Helst noe kvess, salt eller krydder. Fantaserer om pizza akkurat nå...

Er mye sliten og trøtt, men får ikke sove. La meg på sofan nettopp for å hvile litt, men neeeeeida! Men det er jo gøy å gå med spire uansett. Får bare bite det i meg og nyte tiden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også sånn. Er kjempetrøtt hele tida, og nesten konstant sulten. Hjelper ikke at jeg blir kvalm nesten med en gang jeg spiser noe, så jeg må bare gå å småspise hele tida. Måtte det sist og.

Er forøvrig 8 uker i dag, så det gir seg vel snart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som jeg sku sagt det selv!!! I tilegg til kvalmen! BLÆH!! Har ikke overskudd til en ting! Kan sove 14 timer om natta i tillegg til om dagen. Vet man blir trøtt av å sove, men må bare. Sover så ofte jeg kan når snuppa mi sover om dagen, og legger meg tidlig om kvelden. Måtte det sist og, ellers fungerer jeg rett og slett ikke. Godt jeg ikke jobber, for det hadde rett og slett ikke gått!! :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååh, så godt det er flere!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg trodde ikke det var mulig å få slik matlyst!!!! Jeg var heller ikke slik sist. Da hadde jeg ikke lyst på noe (første og andre trimester).....

Og er helt skutt på ettermiddag/kvelden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet akkurat hva du mener!

Det går ikke mer enn tre timer mellom måltidene. Jeg kan faktisk kjenne at jeg er sulten, samtidig som jeg avslutter middagen fordi jeg er mett av den.

Jeg har ikke så lyst på sjokolade og godter, som jeg vanligvis har. Bortsett fra at jeg drømte forrige natten at jeg spiste den nydeligste sjokoladekake; sjokoladetrekk på utsiden og myk sjokoladekrem inni. Får helt vann i munnen! Mmmmmm :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...