Dolly Duck Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Jeg har alltid vært stabil i humøret. Stort sett. Etter at jeg ble gravid i desember i fjor og så mistet, har humøret mitt gått amokk. Hver mnd et par dager etter el lager jeg et lite helv... hjemme. I går kom det denne måneden. Jeg var deppa og dritsur og skikkelig "kjerring". Forstår ikke hva som skjer. Andre som har det slik mellom el og tr/ikm??? De to gangene jeg var gravd (og mistet) var ikke anderledes enn de mnd hvor jeg har fått tr... Skjønner ikke noe, jeg... phuuu... min stakkars mann!!!
martine68 Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 he he, flere med hormoner altså. Det er jo egentlig ikke noe problem så lenge vi ser at vi er urimelige selv. Jeg er litt bedre i formen nå men er bare så utålmodig nå. Lørdag er det ikm og jeg vil ikke se noe tante. Håper stemningen i heimen rorer seg etter hvert da carebear. Synes det er litt synd på oss også jeg da siden vi ikke kan noe for at vi blir "kjerringer".
Gjest Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Ja, det er jo de man er aller mest glad i det skal gå utover... =) Det er mye de må tåle disse gubbene. Men de er vel klar over det.... at vi kvins bare er sånn av og til.. Heldigvis så går det over, tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå