Gå til innhold

Noen som er kvalme her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er bare 6 uker på vei , men har vært kvalm uten oppkast i to uker allerde...Hvordan løser dere andre kvalme det med middagen?

Spiser knekkebrød med smør til frokost. Ingenting annet som funker. Men er fortsatt kvalm rundt middagstid og syns all mat lukter dårlig, og orker ingenting. Hva lager dere?

Bor for tiden særbo jeg og min elskede, pga av hans jobb, så jeg har ingen hjelp i han. Må fikse maten selv...

Noen middagstips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

slenger meg gjerne på denne... herlighet.. jeg er også sææærlig kvalm akkurat nå rundt middagstider, sikkert fordi det er på tide med mat igjen.. men herlighet.. hva har man lyst på??? Ingenting vettu

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært kvalm siden jeg fant ut at jeg var gravid. Er ti uker i mårra og håper det går snart over. Er kvalm hele døgnet, men kaster ikke opp. Er også plaget med å finne ut hva en skal spise til middag. Ingenting frister, men får nå noe ned.Etter middagen blir jeg ofte plaget med magesmerter, reagerer sikkert på noe i maten, så det gjor ikke saken lettere. Føler med deg, håper det snart går over for oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 10 og dritt lei av å være kvalm hele tiden, har vært det siden ca. uke 7 .

Har heller ikke lyst på middagsmat, men når jeg først begynner å spise så er det godt, og formen blir bedre etterpå. Jeg har en tolmodig mann som lager til meg, men dere som må lage selv vil jeg anbefale å kjøpe litt enkel mat. Salte ting smaker best for meg. Kjøtt, poteter og pommes frites... salat og sånn går ikke så godt ned om dagen.

Lykke til alle - får håpe at kvalmen gir seg snart!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...