Gå til innhold

når fortelle det til storebror?


kåge

Anbefalte innlegg

Jeg er 6+3 og, jeg og mannen sitter og diskuterer når vi skal fortelle det til storebror... Han er 6 år. Hvordan har dere gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Våre tvillingutter er 7 år,nei vi fortalte det bare sånn som det var.De spør litt nå og da om hvor stor den er osv.,men de ønsker seg en BROR!Fortalte det i uke 6-8 engang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en jente på snart 4 og tror ikke jeg kommer til å fortelle før etter uke 12. Jeg mistet i vår i uke 8 og var veldig glad jeg ikke hadde fortalt det til henne da.. i tillegg vil jeg ikke at "hele verden" skal vite det før 2 trimester og jeg synes det er for mye å forlange at hun skal holde det hemmelig. Vil fortelle henne det først og kanskje la henne overbringe nyheten til alle andre :) hun har fødselsdag akkurat da og tenkte det kanskje kunne være morro å fortelle henne det da? Er litt redd for mye fokus blir på meg da, men det hadde jo vært morro med en "ekstragave"? Hva synes dere om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 10. Har fortalt det til sønnen min. Han snakker med magen hver dag. Gleder seg masse. HAr bestemt at han vil ha en lillesøster, siden han har ei storesøster og en lillebror hos faren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fortalte det til storesøster på 5 år rett før vi skulle fortelle familie og venner, i uke 10. Bare husk at når dere har sagt det til storesøsken, så er det ikke hemmelig lengre, en kan ikke forlange at de skal holde på noe så spennende! Vi lot jenta vår fortelle familien, på den måten følte hoo seg veldig viktig midt oppi det hele!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...