Gå til innhold

11 dager siden fødsel, kjennes ut som urinrøret er på vei ut!!!

Anbefalte innlegg

De siste dagene nå kjennes det ut som om urinrøret og "klitoris" prøver å presse seg ut, dette skjer når jeg reiser meg opp og skal sette meg ned.. Svir ikke spes når jeg tisser, men det presser på da også...

Har vært å sjekka urin, med ikke så veldig stort utslag på UVI.

Har noen vært plaget med dette som vet hva det er ? Er det bare en UVI, eller kan det være noe annet??

Hadde bare litt utslag på leucocytter, men ikke noe annet...

Fortsetter under...

Jeg kjenner også press nedover når jeg er ferdig m å tisse, og når jeg reiser meg..satser på at det går over..men trener bekkenbunnen hver dag også. Tre uker siden fødsel..Ubehagelig, men sikkert normalt etter såpass kort tid!

Jeg har også hatt en slik smerte når jeg setter meg på toalettet, rundt klitoris og urinrøret.

Nå er det seks uker siden fødsel, og smerte har gradvis avtatt, så nå kjenner jeg det bare en skjelden gang.

Tror at det er ganske vanlig med ulike "vondter" etter fødsel. Det er vel ikke for ingenting at de venter med undersøkelse av mor til det har gått seks uker. Hadde hatt undersøkelsen før, så hadde legene fått høre om så utrolig mange "vondter" som faktisk er helt ufarlige, normale og som går over av seg selv.

Jeg har det på akkurat samme måte. Trodde først det var urinv.beten., men det er ikke vondt å tisse. Tenkte jeg skulle ta det opp med legen på 6 ukers kontrollen. Veldig vondt når jeg tørker meg eller berører klitoris...

5 uker siden fødselen.

Det kan være UVI selvom det kun var utslag på leukocytter. Synes du skal levere en urinprøve hos legen som kan sendes til dykning. Da får du iallefall utelukket UVI i tilfelle ;)

Jeg hadde også vondt i urinrøret etter fødselen. Var rart vondt, "kjente" liksom urinrøret godt. Det var utslag på "stiks" test hos legen. Ved dyrkning var det bare forurensing, og ved ny prøve da var den negativ på "sticks". Tror det var sårt etter at jeg fikk kateter under fødselen. Fikk antibiotika ettersom første sticksen var positiv, men tror egentlig at det mest gikk over av seg selv, og at antibiotikaen ikke hadde noen effekt. Har ofte noen "vondter" i underlivet i noen uker etter fødsel. Er jo en stor påkjenning.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...