anaina Skrevet 24. august 2006 #1 Del Skrevet 24. august 2006 og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsetrollet Skrevet 24. august 2006 #2 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg synes det er en n for mye i Idunn, men det kan være fordi jeg har ei venninne som heter Idun... Venninna mi får alltid høre Idun ketsjup når hun presenterer seg, så kanskje Idunn er et bedre alternativ likevel. Da skrives det iallefall ikke likt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #3 Del Skrevet 24. august 2006 Idun synes jeg er finest.. Ser penest ut på papiret.. Synes det ser litt rart ut med to like bokstaver som avslutning på navnet, men jeg er litt sær, så det er kanskje bare meg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #4 Del Skrevet 24. august 2006 ingen av delene fordi det er ett forferdelig stygt navn!! huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #5 Del Skrevet 24. august 2006 Idun fordi ei jeg kjenner heter det. Men som nevt over: Hun ble mobbet med Idun ketsjup.............. og det var ikke så moro..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #6 Del Skrevet 24. august 2006 Idun er jo ketchup og sennep, skjerp dere a, nesten like ille som milo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #7 Del Skrevet 25. august 2006 Og Tine er melk, Nora er syltetøy... Dette gjelder sikkert en del navn, men synes det er dumt at godt etablerte/normale/fine navn skal bli "ødelagte" og ubrukbare fordi en produkt heter det samme. Litt morsomt hvis hun finner en tysk (e.l.) mann som heter Heinz riktignok, for det er jo også ketchup ;-P Synes navnet er nydelig jeg, tror jeg liker skrivemåten Idunn best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PlinkiPlonk Skrevet 25. august 2006 #8 Del Skrevet 25. august 2006 Er det gutt eller jentenavn? Syns det høres mer ut som ett guttenavn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 25. august 2006 #9 Del Skrevet 25. august 2006 Uff, aldri kjent noen som heter det, måtte faktisk slå opp hvor mange i Norge som heter Idun/idunn og svaret er: Idun=ca.550 idunn=ca.350 Ganske mange jo......... Dumt at navn blir ødelagt av produkter ja men sånn er det bare, hva med Ingunn i steden for?? Husker et innlegg her om en som ville kalle jenten sin IKEA, stakkars unge!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 25. august 2006 #10 Del Skrevet 25. august 2006 Idun! Ser på en måte "mykere" ut! Vanskelig å forklare.....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå