Gå til innhold

andre med mage allerede...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også mage! Måtte kjøpe nye bukser her om dagen i en str større! Deprimerende, da det er fordi jeg er oppblåst og ikke den lille som trenger plass!!!! Er i uke 9! Men magen begynner nok snart å vokse av andre grunner en luft........ he he!

Hos meg har det trykt og presset i flere uker, orker ikke stramme strikker og linninger. Det føltes veldig rart å kjøpe mitt første mamma-plagg - en magevennlig treningsbukse. Men du verden, så deilig det var å ha den på!

Jeg er 7+5 i dag og både ser og kjenner at magen vokser mer enn bare luftbobler. Og det er moro!

hurra!

Hei hei.

Min mage strtter skikkelig alt, men er nok sikkert bare luft. Er 6+6 nå.

Var å smug-prøvde mammaklær her om dagen, og det så virkelig ut som om jeg har baby-mage alt. Knepper opp buksene når jeg sitter foreløpig.

Annonse

hei! jeg merker og at det strammer med de vanlige klærne, er 6+3 og føler jeg ser ut som jg er 3 mnd på vei...:P jaja.. men så lenge det bare er magen så går det jo fint :D ble veldig fort stor sist og.. alle kunne se jeg var gravid og ikke tjukk når jeg var 2,5-3 mnd på vei. alle jeg fortalte jeg var gravid til etter 3 mnd sa at det hadde de jo sett... .P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...