Karoline's*mamma Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Halv ni i dag tidlig våkna eg av at eg tissa på meg, men det var visst vatnet som gjekk!!! Og sia har det komt i jamn strøm. Har hatt rier, men dei gir seg. Blir satt igang i morra om ikkje anna skjer. Å, det er så rart at det skjer no, og eg som har ul termi idag (min var på søndag). Snart får vi treffe babyen vår!! Og eg som egentlig skulle ha vore på jobbintervju idag. Får heller ta det igjen, hihi..
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Oi så gøy da!! Er misunnelig!! Tenk, snart får du treffe babyen din!! Masse lykke til!
Karoline's*mamma Skrevet 24. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2006 Tusen takk for lykkeønskningar. Er jo spennande, men trur ikkje de heilt har gått opp for meg!!
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 24. august 2006 #5 Skrevet 24. august 2006 Lykke til. Skal se du blir mamma i dag du :-)
Gjest Skrevet 24. august 2006 #6 Skrevet 24. august 2006 gratulerer,og lykke lykke til!!! en stor smule misunnelig her...=0)
Gjest Skrevet 24. august 2006 #7 Skrevet 24. august 2006 gratuler???(sorry,demens igjen...) skulle være HELDIGRIS!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå