Gå til innhold

Bare ett lite spm til... Beklager at det sikkert høres litt teit ut,men men.. hehe

Anbefalte innlegg

Er det noen tider på døgnet hvor det er bedre å ha sex i forhold til andre når det gjelder el? Pleier som regel bare å ha det når vi legger oss da dagen går bort til jobb osv... Er litt nyskjerrig på det:)

Fortsetter under...

godt det ikke bare er meg da.. hehe Er bare litt usikker sånn i og med at el oftes finner sted på ettermiddagen/kveld. Og om det er større sjans for å bli gravid om man da har sex på morgenen så sæden er i egglederen når egget løsner.. Har hørt at da er det størst sjans.

hehe Nei,mulig man ikke har det kun på ettermiddag/kveld,men skjer som oftest da har jeg lest og hørt:) Men derfor lurer jeg på om det er best og ha sex om morgenen siden sæden da vil være i egglederen når egget slippes:) Håpet kanskje det var noen andre her som visste om dette og kunne gi oss et bedre svar på dette:)

Annonse

kanskje du er heldig og at det klaffet denne pp da:) Det er jo bra:) Når har du ikm? Jeg har ikke før om en og en halv uke,så det er lenge å vente.... Heter denne evige ventetiden... Huff...

Tusen takk håpefull25!!

Måtte vi alle lykkes snart. P.S har du vært inne på dib og sett på spå/horoskop? Det er jo bare for artig men likevel. Jeg le spådd guttespire i november.

Hei håpefull25, Jeg kan heller ikke svare på det, har også lurt på det samme. :) Men leste en plass at det var størst sjangs mellom 16.00 til 19.00. Så jeg har overfalt min mann når hn kommer fra jobb, hehe.

Så du skulle ha ikm om halv annen uke. Jeg også, den 3.sept. Spennende.Jeg skal prøve å følge med på deg. :)

Lykke til!

ja,vi får holde følge så får vi håpe at vi begge lykkes:) Jeg har ikke peil på når jeg har el så vi har hatt sex hver dag denne mnd.. hehe Kan jo være det går:) Lykke til videre så får vi prøve å se til hverandre om vi begge får en liten spire:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...