lengter daler ned i skjul... Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 hei!! kjeder du deg? hehe! det gjør jeg... stille her nå.... morsomt med dikt igår kveld da! hihi! går det bra med deg ellers da?
Lone35 =0) Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Heisann du! :-) Joda, jeg kjeder meg litt. Orker ikke gjøre husarbeid,sjø. Masse klær å legge sammen, kan alltids sette på en maskin klær og begynne med middagen. Men dagen i dag har gått i ett på jobben også. Ikke mye pause nei. Puh! Så jeg tillater meg selv å sitte her ved pc'n og slappe av en liten stund før resten av "beboerne" (mann og to unger) kommer heim. Ja det var liv her inne i går "lengter". Lo så mye jeg altså. hadde ikke klokka stoppet meg pga jobb i dag, skulle jeg ha sittet lengre. :-)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 24. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2006 jeg har også 1000 ting jeg kunne ha gjort idag..... har fri idag men får ingenting gjort!! bare sitter i sofaen og slapper av... blir litt irritret på meg selv egentlig... men det hjelper ikke... for jeg hører ikke på meg... hihi!!
Lone35 =0) Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 hi hi...fornuft og hjertet sier ikke alltid det samma nei. Nesten aldri. he he Jeg ringte gubben, og han henter i barnehagen i dag, og skolegutten kom nå akkurat innigjennom døra. Så jeg slipper mer stress i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå