Gå til innhold

Betente klumper etter sying, noen som har opplevd det samme?

Anbefalte innlegg

Jeg føde for snart 6 uker siden og ble klippet en del pga at gutten min fikk veldig høy puls så han måtte fort ut. Og har jo derfor blitt sydd en del også. Det har grodd sammen i mellomkjøttet men hun klipte litt opp på den ene siden og der har jeg fått to kjempe røde og betente klumper.

Noen som har hatt det samme?

Er redd for hva dette kan være, skal til legen til mandag men lurer sånn nå.

Og så lurer jeg på om hva som evt. blir gjort med det hos legen?

Fortsetter under...

Det er sikkert arrvev, også kalt viltkjøtt (kjøtt som vokser vilt). Jeg har det også. Skal inn på poliklinisk og fjerne det (de kan pensle det bort, eller skjære det bort). Skal også klipppes opp igjen litt (helt umulig å ha sex etter 12 uker, arret revnet litt da legen strakk idet.. Ble nok sydd for mye igjen, eller skeivt igjen). Måtte klippes fordi gutten stanget i mellomkjøttet med lav puls og kort navlestreng.

Du kan sette deg i lunket grønnsåpevann for å unngå betennelse. Det rådet fikk jeg da jeg hadde smerter i stinga. Var heldigvis ikke betent hos meg. Satt ca 10 min. 2 ganger om dagen.

Hei.

Jeg hadde en slik "klump", og det kom av at det nok egentlig skulle vært et sting til der, så da ble det liksom litt mye hud på et sting. (Vet ikke om det var lett å skjønne..??) Men hvertfall så ble mine sting også betente, og da hjelper det godt med grønnsåpevann som hun over skriver. Du får kjøpt medisinsk grønnsåpe på apoteket.

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...