Gå til innhold

Mammaklær allerede??!?!


Frk. Vable

Anbefalte innlegg

Har noen av dere begynt å gå med mammaklær?? Er jo "bare" 9+4, men er skikkelig oppblåst, etter en halv brødskive ser jeg ut som jeg gjorde etter 5-6 mnd. med førstemann....

Syns kanskje det er litt tidlig å hente fram de gamle mammabuksene, men de vanlige begynner så smått å stramme her og der....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er snart 11 uker på vei,og ja-kjenner meg igjen.Har kjøpt 1 mammabukse,også har jeg en fra før.Alt jeg har er trang snart,bestillt meg noen større klær igjennom josefssons nå i str 46-48 håper de blir fine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =) jer er i dag 10+1...var i byen i dag å kjøpte meg faktisk 1 t-skjorte,1 genser og 1 sinlett i mammaklær,men det ser som vanlige klær...har ikke fått mage enda, men jeg bruker dem lell:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestillt 3 pent brukte bukser hos ei dame som solgte dem her på BIM.

Har bare 1 joggebukse me strikk i livet, så jeg har gått i den leeenge nå, syns jeg!! (8+4)

Får ikke igjen de nye buksene jeg kjøpte i sommer, så magen må være større!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jer og:-)

 

jeg er 6+1, og buksene strammer når jeg sitter slik at jeg må ha opp knappen.. og den måtte jeg ha belte på før...

 

jeg har IKKE lagt på meg ved å spise mye.. men er skikkelig oppblåst, spesielt etter et måltid.. herlighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe,hadde ikke alle buksene mine vært så lave på livet og gått under "magen"så måtte jeg hatt nye bukser for mange uker siden.

jeg er bare i 11 uke.Men det er nr 2 og da kommer vel magen litt fortere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre det ikke bare er meg! :)

Tror nok magen kommer litt fortere etter nr. 1, eller så er jeg mye lengre på vei enn jeg trodde....!!! ;)

Jeg mistet øverste knappen i den ene buksen min igår... (rødme)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her.. Måtte krype til korset forrige uke (er nå i min 8.uke)

Da var jeg så oppblåst at ingenting passet lenger :(

 

Kjøpte meg en mamma-olabukse og en i en litt mer "avslappet" stil.

Skal si det er enormt deilig å ha plass til den oppblåste magen, men jeg ser jo plutselig veeldig gravid ut da... Og det er jo litt tidlig at det synes på den måten.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...