Gå til innhold

I dag var vi på Trygdekontoret...

Anbefalte innlegg

... i en hel time!!!

Damen var veldig hyggelig og svarte på det vi spurte om, men du verden så slitsomt det er når man ikke er et A4-par som passer rett inn i de skjemaene de har.

Men vi har min permisjon og hans permisjon, TK, Lånekassen, Universitetet, min deltidsjobb, har jeg nok inntekt til fødselspenger, eller blir det engangsstønad, og hva med evt. svangerskapspenger i forbindelse med fysisk tung jobb uten mulighet for omplassering???

Var helt svimmel når vi gikk ut jeg...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6052941-i-dag-var-vi-p%C3%A5-trygdekontoret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra dåkke fikks var i det minste!! VI va på TK forrige dagen i samme ærend som dåkke, va der nesten en time - all tida gikk med til at dama skulle skrive ned det vi lurte på, for ho måtte spør andre og lese seg til osv...enda de visste koffor vi kom. Men men, det er jaffal ikkje lett å ikkje vere A4 når det komme til permisjon og økonomi når! Men fikk dåkke svar på alt altså?? da kan det hende eg må få spør deg om et par ting...?!

Må si jeg er glad for at vi faktisk er et A-4 par i den sammenhengen, for det skal ikke mye til før de mister meg på veien.... Men har merka at det kommer veeeeeeldig an på hvem man snakker med på TK og da... Det er greit å møte noen som ikke snakker 10 meter over hodet på oss normale... Lykke til i hvert fall i all virrvarret!!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...