Gå til innhold

andre som har fått ut melk???:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. er i uke 27 nå og klarte å presse ut melk forgje dagen:) var skikkelig morro, hehe:)

de første dråpene var hvite, men etterhvert ble alt ganske blankt?

andre som har opplevet lignende??? en god dag til dere alle sammen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda har hatt nån dråpa men du skal ikke prøv å få ut nåkka... da kan du vel strat melkeproduksjonen førr tidli eller nå sånnt...

Skrevet

Jeg har også fått melk... er i uke 25... må ha ammeinnlegg da jeg lekker ofte... Men jeg vil annbefalle deg å ikke røre brystene så melken kommer, da dette stimulerer melkeproduksjonen.. Da kommer du bare til å lekke mer og mer før fødsel.. og det tror jeg ikke er noe gøy =0)

Skrevet

Jeg har også fått ut råmelk, men vil helst ikke klemme mere fordi jeg vil ikke at det skal begynne å renne flere uker før babyen kommer...det er så ømt og sårt synes jeg, melkespreng. Vondt! Men måtte prøve en gang og se om det kom, og det gjorde det. Sikkert fordi jeg er annengangsfødende, fikk ikke det med dattera såå tidlig. Er 26 uker.

Skrevet

joda lærte under forrige graviditet at man rører IKKE brystene før man har født.

kan være ganske morsomt å melke ut.

det er litt " vanedannende" kan man si.

men jeg har litt melk i brystene mine.

Skrevet

Jeg har lekket noen uker nå, er bare i uke 23. Mest irriterende å våkne om morgenen med skittent sengetøy... Godt sambo er flink til å kjøre vaskemaskinen:)

Skrevet

Anbefaler å ikke klemme så mye, da kommer det mer..... Vent til etter fødsel..... da kommer det mer enn nok....., selv da du ikke vil ......

;))

Skrevet

Heheh, her flommer det av seg selv, og det har det vel gjort siden uke 16 eller noe tror jeg..

Skrevet

Lekker et par dråper om dagen, men bruker ikke ammeinlegg

Skrevet

merket de første dråpene uke 12 jeg. men kommer ikke ut av seg selv da.

Skrevet

mm, her kommer det også litt melk....våkner om natten at det er en klad våt flekk på lakenet,..bra vi har stor seng ( og vaskemaskin)hihi. begynte å lekke i uke 22. (har termin 26.nov.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...