Snupi76 Skrevet 24. august 2006 #1 Del Skrevet 24. august 2006 Hei kjære venn! Håper alt står bra til med deg, jeg er helt enig med sjefen din som sa at du passe litt på så du ikke møter veggen. Det er så lett å ta på seg den kjekke maska og kjøre på som om ingeting har skjedd - mye enklere enn å ta inn over seg hva som faktisk skjer. Jeg tenker på deg hver dag, og ønsker jeg kunne gjort livet ditt så mye enklere akkurat nå. Du er alltid så sjenerøs mot alle andre her inne, så det er sikkert mange som hadde ønsket å løfte deg gjennom dette hvis de hadde sjansen. Jeg leste lenger ned at du skal igang igjen i uke 50 - det er samtidig som meg. Jeg er foreløpig holdt av i uke 49, men det kan se ut som at syklusen min sender meg rett inn i uke 50 sammen med deg. jeg håper du får til å komme inn tidligere - jeg skjønner at du ikke har noe ønske om å ruge i romjula. Jeg er lykkelig utvitende om hva jeg begir meg ut på, og synes det høres greit ut med desember - da får jeg julen (med fri) til å komme meg på hvis det ikke går greit. Jeg krysser alle mine armer og bein for at du skal lykkes, og sender deg tonnevis med gode vibber - så det skal gå bra. Det er som jeg sier til svigermor: Barn skal vi ha - på ett eller annet vis. Det er det ikke tvil om. Vel - jeg sender deg varme tanker og klemmer, og håper du har det litt bedre for hver dag som går! :-) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6052851-sn%C3%B8filla/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 24. august 2006 #2 Del Skrevet 24. august 2006 Heiiiii Snuuuuuuuupi76! Takk for hyggelig hilsen, det varmer alt det du skriver. Har det hektisk om dagen, men slapper godt av på kvelden. Kjenner klumpen i halsen nå og da, men tenker som så at neste gang må det vel gå... Vi tar et skritt om gangen. I våres ble det bare uttak, ikke innsetting. Denne gangen ble det både uttak og innsetting - så neste gang må det vel bli en vellykket festfase også. Alle gode ting er 3 osv... Hvis du synes det er greit å ruge i romjula så går det sikkert bra. Selv er jeg skeptisk fordi jeg ikke vil at andre skal vite det når vi er midt oppi forsøket. Og i og med at jula er en sosial tid med fester, lunsjer og middager med øl og vin og bailys til kaffen så sliter jeg med å takke nei til alkohol uten å føle at det står ICSI stempla i panna mi... Nå høres jeg vel ut som en hobby-alkis, men venner og familie kjenner meg som ei jenter som ikke takker nei til et galss vin eller to, og i en sååå sosial tid som jula vil dette bli et problem for meg. Jeg kan jo selvfølgelig være åpen om hva vi går igjennom, men er redd for at jeg da vil blottstille meg og gjøre meg mer sårbar enn nødvendig. Ikke lett det her... Håper bare at Riksen finner et smutt-hull til meg i uke 46/47. Hvis ikke så venter vi nok til 2007. Håper du har det fint, at du koser deg som nygift og at dere har noen hyggelige planer framover som gjør at høsten går fort:-) Vi høres! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6052851-sn%C3%B8filla/#findComment-6057576 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupi76 Skrevet 25. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 25. august 2006 Hei igjen!! Godt å høre fra deg!! Du er jo så etterspurt på siden at du må sitte hele kvelden og svare folk som vil snakke med deg! Jeg skjønner kjempegodt det du sier om fester og sosialt samvær. Jeg har sagt til familien hva vi holder på med, men har heller ikke noe ønske om at noen skal vite om når vi er inne i et forsøk - da tror det blir mye mas og enda lenger å vente. Jeg er også litt skeptisk til dette med at andre skal vita at vi må ha hjelp, og at vi får et "sånt prøverørsbarn vettu" - jeg syns jeg hører folk. Vi vil ikke være de stakkarne som ikke klarer det, og jeg ORKER ikke medlidenhet fra folk som ikke vet hvor tøft dette faktisk er. (sier jeg som ikke en gang har vært igjennom et forsøk) Så jeg har all forståelse for det. Jeg håper selv inderlig at jeg skal greie det i uke 49, for da er det akkurat testing rett før jul. jeg risikerer jo en skikkelig nedtursjul, men føler jeg har ventet lenge nok nå.. Jeg krysser alt jeg eier og har for at du skal få plass i uke 46, og det må jo bare ordne seg. XXXXXX Vi høres igjen snart Snøfilla, kos deg ute ikveld - jeg ble nesten litt misunnelig, høres kjempekoselig ut!! God helg! Superklem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6052851-sn%C3%B8filla/#findComment-6061086 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå