Gå til innhold

M@mi - er du her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du begynt med middagen du kanskje? Fornuftig jente! Jeg sitter bare her og skråller opp og ned og skriver da vettu. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du på kveldsjobb eller? HE HE

Skrevet

Ha, du begynte å lure nå, tenker jeg. Hvor det var blitt av meg ...:)

Ja, rett hjem å lage middag, så går ettermiddagen slag i slag (med 3-åring i huset :) )

Har nå lagt gutt, sunget ørten godnattsanger og malt et soverom !!!!!!

Flinke meg !!

Har bare en liten pause nå, måtte se om du hadde ropt på meg og det hadde du, vett du.

Må male litt til. Har problemer med å vente til i morgen, men jeg skal vente med CB Digitalen min. Er nå i tvil igjen for ørtende gang de to siste dagene. Har ikke spottet mer da - positivt.

Men har en tiltagende mensmurring i magen - negativt. I tillegg den der følelsen av at "nå er det sikkert kommet blod ja " - springer på do i ett kjør for å sjekke, men nei ingenting ennå:)

Hva med deg da ???

Skrevet

Ja ikke vet jeg hva som er mest fornuftig: Scrolle opp og ned på Bim hele dagen PÅ JOBB eller HJEMME :)

He,he Jaja IKM-tider er IKM tider :)

Skrevet

negativ test i kveld, men kjempekvalm og smerter i underlivet. Det er vel bare TR som er på vei da...sukk IKM med spotting skal være her i mårra :-(

Skrevet

Åh nei....

Vet ikke om jeg tør teste imorgen nå jeg....

kanskje heller bare leve i håpet litt till

Skrevet

Hei, satt du lenge oppe i natt? he he

Jeg har også fått testeskrekken etter at jeg testet negativt i går kveld. Har nå en' test igjen i pakken. Hvor mye vits det er i den vet jeg ikke men... Håper ikke TR dukker opp på jobben i dag nå da, ja ikke i helga heller. Merkelig altså, jeg sitter her og skriver til deg nå med kvalme likeens som io går. Og i går kveld var den kjempeille. Jaja, kanskje det er bedre som du sier : å utsette testinga litt til - å leve i håpet? _Nei nå må jeg på jobb. Vi snakkes! Take care! :-)

Skrevet

Vet du hva Lone ?

Testen idag viste "Ikke/inte gravid" - og jeg også er kvalm. Har hodepine hele tiden og kvalm, samt en ekkel smak i munnen.

Ingen spotting i går og heller ingen tante å se, men kjennes ut som den kommer idag....

Hva er det vi har blitt smittet av du og jeg da ?????

Skrevet

Heisann! Hjemme igjen jeg. Kort dag på jobb idag. :-) Jeg har IKM i dag (29dager siden siste spott), og var spent da jeg kom hjem for fem minutter siden, for hadde det kommet noen tegn til TR? -Nei. Men i dag har jeg hatt sånn merkelig smak i munnen. Det er som om jeg har svelget en tyggis med mye smak igjen, og dunsten av den kommer opp av svelget. Merkelig. -Ja hva slags sykdom vi har det skal jeg ikke si deg. Snedig at du hadde bare litt spotting også da, uten mens mener jeg. hmmm... Så du testet i dag? Jaja, kanskje litt for tidlig da? Ettersom den virkelige Tanta ikke har kommet mener jeg.? Jeg skal gjemme min tiste tast til i morgen eller søndag. Kan ikke springe annenhver dag på apoteket helller. Kommer til å se snålt på meg de da. Her på mitt tettsted har vi to apotek da, hvis det kniper men... Er du på nett nå da?

Skrevet

Her er jeg

Ja for meg var det liksom D-dag idag, så jeg føler ikke det er noen trøst egentlig å tro at det kanskje er for tidlig. Men så leser jeg et annet sted her inne om en haug med jenter som ikke testet pos før over 1 uke etter IKM.....blir helt i tvil av alt dette her.

Har ikke sett noe blod ennå, føler tr er på vei, men ville liksom nullstille meg idag hadde jeg tenkt. Har liksom ikke lyst å gå å bygge opp håpet igjen heller...æh......F********************* !!!!!!!!!!

Har også ekkel smak i munnen og fortsatt hodepine og kvalme: Basta !

Så - du har tenkt å teste igjen ? Ingen spotting på deg ?

Skrevet

Ingen spotting her nei. Og bra er det. Så kjipt hvis man må nullstille seg nå liksom. Ja etter å ha hatt flere symptomer i en uke. Har aldri opplevd å ha hatt symptomer før IKM tidligere. Da kom mensen bare ikke og jeg tok en test et par dager etter. I morra trenger jeg ikke å tenke så mye bebi tror jeg. Skal bort en tur.

Skrevet

Så kjekt for deg, Lone. Hvis du klarer det - jeg tenker baby HELE tia :)

Nå må jeg hjem å lage middag til min viltre store "baby" :)

Snakkes :)

Skrevet

Snakkes. Si meg bruker du pc'n på jobben på Bim-sidene. He he -Hva om sjefen ser hvilke sider du har brukt?? ehhhh... hihihi

Skrevet

Grattis med bryllupsdagen forresten! Det blir vel lys og middag i kveld da? Hvor lenge har du vært gift?

Skrevet

Du feirer vel bryllupsdagen du...hi hi - dytter jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...