cloud watching Skrevet 24. august 2006 #1 Del Skrevet 24. august 2006 Eksen fikk baby, AnnikEN heter hun. Jeg har alltid hatt lyst på en liten AnnikA, men synes det blir helt feil nå. Synspunkter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nil@ Skrevet 24. august 2006 #2 Del Skrevet 24. august 2006 Helt enig med deg. Det blir helt feil. Har en x som har gjordt akkurat det samme. Det var et navn jeg hadde snakket mye om når vi var sammen, og så tok han det!!!!! Jeg ble bare så f........! Det er nok ikke annet å gjøre enn å finne et annet navn. Dessverre!!!!!!! Drittsekk!!!! (hi,hi) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 24. august 2006 #3 Del Skrevet 24. august 2006 hvor mye har du å gjøre med x'en da? med mindre dere omgås mye, hadde jeg bare driti i det. Hvis noen kommenterer, kan du bare parere med at han nok ble inspirert av deg, fordi du har villet ha en annika i all tid... såblir det flauest for ham... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. august 2006 #4 Del Skrevet 24. august 2006 For en tyv! Han burde vite bedre:o) Men hvis dere bare møttes en gang i blant, så må det jo gå greit å kalle henne Annika;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #5 Del Skrevet 24. august 2006 Hvis dere ikke har kontakt på noe vis, ville jeg gått for navnet Annika jeg Men hvis dere derimot har en del kontakt, ville jeg IKKE gjort det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisaColli Skrevet 25. august 2006 #6 Del Skrevet 25. august 2006 skjønner frustrasjonen!! eksen min kalte sønnen sin for Robin, og det er det navnet jeg ville ha!! grrr, men nå er det ødelagt synes jeg.. men annika og anniken er jo ikke helt samme navnet da:) hva med å ha et mellomnavn i tillegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømme_mamma er gravid Skrevet 26. august 2006 #7 Del Skrevet 26. august 2006 hvorfor er det så viktig å ta hensyn til exen? det er i utgangspunktet en person man er ferdig med og ikke lenger omgås. drit i hva han kaller ungen sin og lev ditt eget liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå